القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

حكايتي مع الجنس(الجزء الثالث


سهم الملاك

المشاركات الموصى بها

وعند استيقاظي من النوم وجدتها تنظر إلي وجالسة ووجهها أمام وجهي وقبلتني من فمي فأخذت شفتها بين فمي امص فيهما واضع لساني بفمها وهي تتأوه وخارت قواها ونامت بجواري وانا لازال فمي يعصر شفاها ولساني يداعب لسانها وهي تتأوه وتصدر الاهات من اللذة بين شفايفي أحس بها كلما أمعنت في تقبيلها ونزلت علي رقبتها امص والعب بيها وهي أصبحت بعالم اخر لا تقدر علي الكلام كل ما تفعله انها أمسكت زبي تلعب به بيدها ونزلت أرضه بزازها أنها لها طعم جميل جدا وفضلت انزل كل 15دقيقة لنقطة غير التي العب بها ونزلت الي سوتها وأدخلت لساني بها وسخرت وقالت ارحمني نكني حط زبك تعبت جبت كثير ونزلت علي كسها بلساني امص والعب واضع لساني بداخله وهي تقول ارحم انت بقيت شيطان جنس رديت البركة في الاستاذة ونمت بجوارها ورفعت لها رجل وأدخلت زبي بداخلها فشخرت وقالت زبك شرمني حرام دا مش زب بني ادم وفضلت انيك فيها لحد ما قاربت علي الظهيرة قالت يلي عشان نفطر كفاية مش حخلص ومش حسيبك ابدا وخرجنا فطرنا في الصالة وحضرت لنا فطار بيض وعسل وقشطة وقعدت تاكلني بيدها وتبوس في وهي تقول أنت من النهاردة رجلي يا سي ايمن فرديت عليها قلتلها انا مكنتش عايش كنت اسمع عن الجنس ولا اجلس مع احد يتكلم فيه كتعلمات امي بأنه دا شئ عيب حد يكلم فيه وان انا لسه صغير واليي يتكلم في الجنس قليل الادب لقد تعلمت منك ما لم اتعلمة في سنين وذلك في ليلتين ردت وقالت بس دا سر بنا لو حد عرفة حيدبحوك ويدبحوني اوعي اي حد يعرف ولما يكون حد هنا تتعامل معي زي ما بتتعامل مع ماما الله يرحمها واكدت علي هذا اكثر من مرة وقامت اخذتني الي الحمام وجلست علي زبي ثاني وانا بالبانيو وبعد ذلك خرجنا الي غرفتي وأخرجت لي ملابس داخلية وطقم لبس خروج وقالت البس علي ما البس ونروح المدرسة اتفق مع المدرسين علي الدروس وخرجت الي غرفتها قمت ارتديت ملابسي وخرجت الاجدها ترتدي عباءة سوداء واخذتني من يدي وركبنا تاكسي الي المدرسة وفي الطريق نزلت محل عطور واحضرت زجاجتين بشنطة أخرجت واحدة ورشت علي منها وقالت انت من النهاردة لازم تحط برفان ياروحي فنظر السائق الي وقال والدتك بتحبك اوي قالت له دا اغلي من نور عيني الحيلة ونزلنا الي المدرسة وتوجهنا الي غرفت الناظر الذي لاحظت أنه يرمق الي مها نظرة كلها شوق وجنس وقالها تحت امرك يا مدام ما انا خلصت لايمن الإجازة لظروفة فردت تشكر وهي تتدلع بالكلام لتثيرة اكثر ولاحظت زبه وهو يقف منتصب داخل البنطلون فردت كنت عاوزة حد يدي ايمن دروس في البيت عندي فقال لها سوف اقوم بالاتفاق مع المدرسين واعطته رقم التليفون والعنوان وقالت له مش هيفرق الفلوس المهم أنه يفضل متفوق ويجيب مجموع السنة دي عشان يدخل الثانوية العامة انت عارف أنه أصغر من زمايلة سنة لتفوقة وانه أخذ سنتين في سنة 5و6وهذا لذكاءة فقال لها سوف ادرس له اللغة العربية وذلك اعتبارا من الغد حصتين بالاسبوع والاستاذ سامي للرياضيات والأستاذة الين اللغة الإنجليزية والاستاذ محسن للدراسات الاجتماعية والعلوم الاستاذة وفاء وسوف يتفق مع الجميع ويبلغنا بمواعيدهم وهي قالت بس ياريت كلهم يجو يعطوه الدروس بالمنزل فرد ححاول معاهم وابلغك تلفونيا واستاذنا وخرجنا وقامت سلمت علي الناظر الذي لاحظت انبهرة بها وضغطت يدة علي يديها وهي تسلم علية وابتسمت له بدلال وتعصبت عليها وقلت مش خلاص يلي نروح وحاولت طول الطريق بالتاكسي أن تأخذني بحضنها ولكني ابتعدت عنها فكنت احس انها اصبحت ملكي وليس من حق أحد أن ينظر حتي إليها ووصلنا المنزل وبعد ما دخلنا الي الشقة قالت مالك قلت لها ايه الي عملتيه مع الناظر ردت بتغير وجريت علي تحضني وتبوسني وقالت دا عشانك يا حبيبي متخفش محدش يقرب من جسمي غيرك ولو عاوز مخليش جوزي يلمسني انت بقيت كل شئ ليا يلا اقوم غير علي ما أحضر الغدا وقامت عملت الاكل وانا غيرت ملابسي وجلست اذاكر حتي تقوم هي بالطهي وجائت الي غرفتي وقالت شاطر ذاكر ربع ساعة والأكل يكون جاهز يا حبي وخرجت وجلست اذاكر أكثر من ساعة حتي حضرت الي وهي ترتدي قميص نوم موف وعلية روب شفاف بلوزة وقالت الاكل جاهز ياحبي ياسيدي وقمت وجدتها قد عملت لنا كوارع وجلسنا ناكل وقلت لها عاوزك تاكل وانت علي زبي فقامت جري وجلست علي زبي ووجها ناحية السفرة وترفع الطعام فمي وتتنطط علي زبي وفجاءة رن جرس الباب فقامت من علي زبي وأدخلتة بالبيجامى وقالت قوم افتح علي ما البس حاجة وشوف مين وقمت افتح الباب وزبي واقف داخل بنطلون البيجامة ويظهر تضاريسة وفتحت الباب وكانت المفاجأة تابعوني بالجزء الرابع
  • أعجبني 1
رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

  • منذ 2 أسابيع ماضية...

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...