القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

زبر عباس وطيز كريم ابن الموميس


المشاركات الموصى بها

اهلا بيكو انا كريم المتناك عايز اكيلك قصتى مع سيدى مصطفى وسيدى عزت والبوابة وكل ما احلف الحلقات يتمسك بس قصصى حقيقة وحابب تشاركها مع الجميع بعد آخر مرة نتمنى سيدى عزت فيها وكنت خدام زبروا هو وصاحبة قررت انى مارحلوش تانى وأبطل الموضوع المفرق دا تماما بجد وعدى اسبوعين وبعدين لقيت طيزى بالكلمة جامد وبهرش فى خرمى اوووووووووووووووووووووووووووووووى ومش عارف ارتاح المهم امى فالتلى انزل نادى البواب لحسن مراتو مشيت ومينفعش يدخل البيت علشان يجيب واحدة تنضف معايا البيت نزلت اعمى وسيدى الزبير عباس المهم نزلت لو لقيت الباب مفتوح هبطت محدش رد ناديت عليه مردش المهم هبطت تانى لحد ماقام وقالى حاضر هاجيب للمدام واحدة والمغرب كدة جاب واحدة تنضف وامى فالتلى انزل تتمشى على مانخلص نزلت قولت اتمشى حتى تفوق شوية المهم وانا نازل سمعت عباس بتكلم فى التليفون مع حد وصوتو عالى قالها ازاى اسبوع المهم ماهتمتش بصيت ناحية الباب لقيت لابس بنطلون صعيدى وزبروا شكلووكبير لانو كان واقف وواضح اوووى قولت انشر احسن لقيت وكنت بفكر فى زبروا وطيزى كالتنى اوووووووووووووووووووووووووووووووى روحت وقولت لازم ينكنى هبطت عليه طلع قولتلو اقعد معاك لحد ما الشقة قال اتفضل قولت لو عندك حمام لمواخذة قال معلش بس بلدى قولت عادى دخلت ورحت قالع البنطلون وموطى واديت ضهرى الباب اللى يفتح يشوفنى وانا موطى قولت لو المياه منين قالى فى حنفية فيها خرطوم لفها قولت لو مش عارف خش عادى انا زى ابنك هو مع العلم 55سنة بس شديد ههه المهم دخل شاف طيزى قال كدة قولتلو شكرا ووقفت رجعت ايدى على زبروا وعملت مش واخد بالى لقيتو وقف قولت لمواخذة قالى ولا يهمك خرج من الحمام قولت اعمل اى صوت سكسكى قعدت اقول اه اه يمكن كدة قالى فى حاجة قولتلو لا عادى واستمرت شوية وخرجت قالى تشرب اى قولتلو ولا حاجة قالى لازم قولتلو عندك لبن سخن قالى اجيب قولتلو ولى ماهو هنا معانا اهو ومسكن زبروا قالى انا حسيت انك منهم شكلك متناك زى امك توحة قولتلو بتقول اى قالى امك بنيكها بقالى سنة وكسها تتعرى من زوبرى وابوك ولا هنا وانت بعدها ورينى طيزك بس على خرمى قالى اى دا دانت واسع اوى مين اللى بينيككك قولتلو مفيش قالى هتفوا ولا مفيش قولتلو عزت وصاحبة قالى كمان دول كانو بينيكو امك بس امك سبتهم ألتهم من مدة بعد مانا جيت تعالى وخدنى على السرير قالى انزل مص ونزلت بنطلون دا مش زبر من غير حلفان من ايدى وواصل لنص دراعى قبل كوعى كبير خفت قال هتتناك مثبت نطر لبن قولت هيهدى ومش عينيك راح شرب عصير وقلعنى البنطلون وضرب على طيازى وبعدين قالى كبيرة وطيزى زى طيز امك بس امك طيزها اكبر تحب تشوف صور امك قولتلو عندك ورانا صورها وهى بتتناك وبعتهالى على تليفونى وجاب زيت شعر دهن طيزى كلها وحرمة وفضل يبعبصنى شوية وغرز وزبروا تقولش حقنة وبعد شوية لقيت حاجة بتدخل تانى قولتلو اى دا قالى اللى دخل فى الاول دا الرأس واولو بس دخل لطيزى لدرجة مكنتش عارف اتنفس من كبروا فى طيزى مايتوصفش وووجعنى جدا ونزلت دم وبعد ربع ساعة وسعت وخدت عليه وفضل ينكنى يجى ساعة اوسخ من الحمار مابيتعبش ولا بيمل فشخنى بمعنى الكلمة اى راجل بعد ولا حاجة ومستمر معاه لدلوقتى لما مراتو لتستقر يبقى انا مراتو
رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...