القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

حياتي


المشاركات الموصى بها

هذه القصة أيام غزو العراق للكويت كانت امي لها صديقة كوتيه نزلت في منزلنا أيام الغزو وكانت عندها ثلاثة أولاد أكبرهم خالد ومحمود وكانت حامل في الطفل الثالث كنت بنام انا وخالد ابنها في نفس السرير وكان خالد ولد شقي وكنت بقالي فتره لم اذهب الى صديق الذي ناكني من صغري وهو الذي أدخلني عالم الشذوذ وكنت اعطي ظهري الي خالد واحنا نائمين كان في أول احتكاك بسيط ثم بدء بجس النبض انه يلمس طيزي شويه وكنت بعمل نفسي نائم الي جاء يوم كنت ادخل اخذ شور قالت أمي خذ خالد معاك وكنت امي تعلم بما كان وصفي يمارس معي فأرحبت بالفكرة ودخلت اخذ شور مع خالد وحينها تفاجأت ان خالد الفتى الذي يبلغ 15 سنة زبه كبير وكانت طيزي مغريه اخذت اليفة واخذت ادعك في جسم خالد الي ان زبة أصبح واقف مثل العمود قلت لية وقف كده قال بصراحة انت كلك على بعضك موز بص البس هضوم امي دية كده وشوف نفسك في المرايا لبست كلوت وبرا مامته و قميص النوم بتعها كنت اجنن قال شفت انتي كده ايمان بنت صدرك كبير وكمان طيزك ديه لازم تتناك قالت انت عندك حق بس فين اللي يقدر كده قال انتي من النهارده مراتي تعالي زي ما انتي لابسه كده مصي زبي انا بصراحة ما صدقت اني اخيرا لقيت ما يطفى النار اللي جواي قالت لخالد اوعي حد يعرف ده قال لا نزلت مص وخلصت مص لقيت حد يخبط علي باب الحمام ويقول خلصوا بقي كانت ماما المهم خالد نزل لبنة علي جسمي وقال بليل البس بناتي قالت معنديش لبس قال ننزل بعد الغداء نشتري ليكي لبس قولت اوك اول ما خرجت من الحمام ماما بست ليا بصة انها فهمة اللي حصل في الحمام واخذتني من ايدي وقالت اوعي حد يعرف اللي حصل جوه دول ضيوف هنا مش عايزه فضيح لم نفسك قالت منا اهو في البت انتي حبسني من ساعة ما عرفتي ان وصفي بيعملوا معاياة وانا ملتزم بص في حاجة غصب عني مش قادر اموت نفسي ولا اعمل ايه قالت طيب انا خالي خالد معاك من غير فضيح قالت اوك هو عايز ينزل يشتري ليا هضوم حريمي وانا خائف مش بعرف المقاس قالت يلوي هي وصلت لكده قالت اه قالت طيب انا تكلم خالد في الموضوع ده وبعد شوية طنط لميس بتقولي ايمان تعالي قالت ايه ده ايمان قالت تعالي ممتك حكلتي الموضوع بصي انتي هتكلمك بصراحة بابا خالد كان عنده نفس الشعور اللي عندك ده بس كان برضو راجل وانا عرفت كده بعد الزواج من اصحابة كان مصورينة متع نفسك بس افضل راجل وخد دول يجو علي مقاسك قلت اجرب قالت غير هنا امامي غيرت امها قالت اوك هنزل انا ومامتك الان نشتري حاجات ونجيي تكون متعت خالد شوي فرحت وقلت ميرسي يا طنط قالت مبروك عليكي يا عروسة خليك لابسه كده وخذي العبايا دي كمان شكرتها وخرجت من الحجرة لقيت ماما بضحك اوي وقالت انا جهزت لك الروف ليك وخالد واخواتك تحت واقفل باب الروف عليك مفهوم قالت مفهوم ورحت بيص ماما وحضنها كمان قالت انتي فرحانه اوي اكنها ليلة دخلتك قالت دية اول مره وانتي عرفة انتي تعرفي اني بحبك اوي وانا كده علشان كان نفسي ابقي زيك كده وجسمي يبقي زيك كله انوثة قالت والبس هدومك قالت طيب امشي من قدمي الان جريت علي الروف وكنت لبس شبشب بناتي كان يطرق من الفرحة وانا مشيه كان خالد في انتظاري على نار وقال مامتك حكيت لي الحكاية انع وصفي كان بينيكك كل يوم وانت لازم تتناك من حد قريب علشان الفضيح اللي ممكن طيزك تتسبب فيها بس قالت اني مدخلش لبني جو طيزك قالت لا مره كل يوم في طيزي بالليل والصبح يكون نزله وطول النهار في أي حتة اوك وبتوع بالليل يكون صغيرين هي قالت هما مرتين في اليوم والباقي هظار قالت اوك انا مراتك الان بعلم ممتك وممتي يلا طيزي عايز زبك كله النهارده فضل ينيك فيا حوالي ساعة وبعد الساعة ماما جت وقالت يلا الغداء جهز اخواتك تحت فهمت اني البس ولد ونزلت كان خالد سبقني ماما قالت تعال ساعدني في المطبخ جريت علي المطبخ وقالت كملي دورك مش عايزه تبقي بنت قالت علمني قالت اوك انت من النهارده تاخذذ الدواء ده والحقنة ديه هتسعدك اوي اوي كانت ماما دكتور امراض نساء وفهم الموضيع ديه كويس اوي طول وقالت انا جبت ليكي هدوم للبيت في الاوضة عندي بعد اخواتك ما يمشو البسي البلانتي عايزه وتعالي اجلسي معنا وخرج خالد مع أصحابه وانا لبست بشامه بيت حريمي شيب وجلست مع ماما وطنط قالت ايمان ايه رايك في خالد قالت يارب يبارك فية ملتزم بكلام ماما ومش راضي يخلفه قال دلع اه الباقي مره الصبح ومره بالليل وكل واحد يشوف اية وراه ويعملة انا ماما معنديش مدرسة انا بذكر بالبيت قالت اول ما تكبري شوية تكن الدواء ده عمل مفعولة علكي وتكوني نصف انثى وخلال الفترة اللي احنا هنا خالد موجود ويسد شوية اصلي انا عارفه انت مش ممكن تبطلي قالت اه بحد اصلي الموضوع ده يجنن كل شويه احس

اني عايزه تاني مش اشبع خالص فضلوا يضحكو عليا وانا بتكلم بعفويه ويقول شوف البنت البن مجاننها قلت طيب ما انتم كده برضو كلكم بتحب اللبن هههه قالت انا هطلع اجهز نفسي لجوزي امي جريت ورايا وطنط قعدة ضحك علينا انا وماما قالت تعالي خذي الحقنة اخذت الحقنة وفضلت تحسس علي طيزي ودخلت صوابع ايدها في خرم طيزي أي براحة مش كده طنط قالت طيب تعالي معايا اعمل انا كمان واحد أنا حماتك قالت انتي اعملي كل حاجة انتي عايزها فيا انا بحب حماتي اوي كان عندها عضو ذكري صناعي رحت مدخله كلة في طيزي كان عمري 16 سنة وفضلت تعملي سويت علي طيزي وانا كنت مبسوط خالص منها وفي الاخر اخرت هذا الزب الصناعي بعد أن قام بمهامه على أكمل وجه وكانت سنة الغزو دية عبارة عن غزو لطيزي وتحويل الي انثى كما أن العلاج اللي مامتي خلتني اخذه اظهر عليا مفتن الانوثة خلال العام كنت شبه انثى ولم يظهر شعر في جسمي حتى في يوم طلب من امي ان اخرج معه في غذاء مع أصحابه بملابس انثى كمله فوافقت هي وطنط علي طلب خالد وجلست وكان صوتي مثل الحريم وذهبت معه الي مطعم وكان أصحابه موجودين معه في المطعم والكل اثنى عليا وقالوا أنت فتاة جميلة جدا يا بختك يا خالد بيها كنت طايرة من السعادة وأنا بسمع هذا الكلام حتى لما روحت قلت الي امي ان اصحابه كانو يغازلوني كنت فرحانه اوي راح خالد اخذني الي الروف وقال انا النهارده مش واحد بس الي ان تقولي كفية نيك قالت ماشي يا احلي حبيب ليا راح مقلعني كل ملابسي وراح مدخل زبه في بقي وكان هيجان اوي ونزل اول مرة في بقي وقال انتي كل اصحابي هيجين علكي وجلس وقال ما يطلع زبة من بقي غير لما يقف تاني كنت بلعت شوية لبن كان مالح شوية وكان طعمه جميل لا انساه الي الان وقف هذا الزب من تاني قال اجلسي علية جلست ودخل كلة شهقت من دخوله في طيزي اي بيوجع طيزي اوي اي اخ مش قادره علية موتني كده خلية يطلع شوية وهو يقول لا انت لبوة اوي النهارده انا قالت نا علي طول لبوة وشرموطة بس طلعو وهو مسكني علي حجرة اوي مش راضي يتحرك منه وبيرضع في بزازي كانت خلاص مولعه منه الي ان جاب لبنة في طيزي قمت من علي زبة نزلت شوية لبن علي زبة قال تعالي ارضعي دول فضل ارضع فيه الي ان اصبح نظيف وكنت مواظب علي أخذ العلاج وانتهاء الغزو وأصبحت وحيد مع أنوثتي الي ان جائتل امي في يوم وقالت ثانسافر الي الكويت لدياره طنط ومن هنا تبدا قصه جديده

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...