القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

اخت تجعل من اخوها بنت (يوميات ولد بنوتي اسمه منال) الجزء العاشــــــر"تم قفله"


المشاركات الموصى بها

الجزء العاشر

بعد ما حطيت المنوم وذوبت الشاي وطلعتلهم قدمت لسامي كوباية شاي مختلفه وقدمت لحسين كوباية شاي مختلفه علن كوبايتي انا ولاء وقعدنا نشرب الشاي كلنا واحنا بنتفرج على التليفزيون وكنت ببص لحسين واضحك وسامي وولاء بيقولولي مالك يا بت انتي اتجننتي ولا ايه؟ قولتلتهم: لا ابدا اصلي افتكرت نكته ضحكتني راح حسين قالي: طيب ما تضحكينا معاكي وقولي النكته قولتلهم اي نكته ده وخلاص راحو ضحكوا عليها، لكن انا كنت بضحك على حاجه تانيه خالص، بعد ما شربنا الشاي بصيت على حسين بطرف عيني لاقيت عنيه بتقفل ورأسه تقلت وسندها على مسند الكنبه ونام ضحكت في سري واطمنت، روحت قولت لولاء وكإني مش عارفهه حاجه: إلحقي يا ولاء جوزك شكله نام، انتبهوا لييا سامي وولاء واتخضوا على حسين وحاولوا يصحوا وهو بيقولهم: سيبوني نايم ولما اطمنوا عليه قولتلهم: انا كمان هدخل انام انا تعبانه وعاووزه انام راح سامي سند حسين هو وولاء ودخلو اوضضة النوم على السرير وانا قولت لولاء بصوت واطيك عاوزه قميص نوم عريان خالص من عندك قالتلي: انتي مبتشبعيش يا منيوكه ضحكت وقولتلها: البركه في جوزك اللي وسع خرمي وخلاني مولعه وممحونه قالتلي: انا مش عارفه حسين ماله انا قلقانه عليه اوي قولتلها: متخافيش عليه هو جه ورايا المطبخ وانا بعمل الشاي وكان عايز ينيكني في المطبخ ولما رفضت خوفا من وجود سامي قالي: هجيبلك منوم تحطيه لسامي في الشاي وبعدين تيجيلي اوضة النوم بس انا خوفت احط المنوم لسامي واروح لحسين اوضة النوم ويجي سامي يفوق ويجي يشوفني وانا في حضن سامي تبقى مصيبه فحطيت المنوم لحسين علشان كنت خايفه من تصرفاته المجنونه ويعملي مشاكل قدام سامي يعني متخافيش على حسين جوزك هو نايم دلوقتي، قالتلي: اه يابنت الشرموطه يا لبوه انا كنت عاوزه اتناك الليله دي اعمل ايه دلوقتي؟ ضحكت وقولتلها: متخافيش يا قطه تعالي معايا اتناكي معايا من سامي قالتلي: ايوه بس ازاي والمفروض انتي متعرفيش حاجه عن علاقتي بسامي قولتلها: بسيطه سامي دلوقتي هايج اوي وعايز يركبني، اناا بقى هدخل انام بحجة اني تعبانه ومش هخليه يلمسني فانتي بقى تنادي عليه وقوليله انك عاوزه تتناكي منه بعد ما منال تنام، ضحكت وقالتلي: ده انتي طلعتي شرموطه كبيره، ضحكت وقولتلها: تلميذتك يا ابله ولاء قالتلي: طيب يلا روحي بسرعه علشان انا هايجه اوي وكسي مولع، ضحكت وقولتلها: طيب وريني كده وحطيت ايدي على كسها من فوق ملابسها، ضحكت وقالتلي: اتلمي يا شرموطه وروحي خليني اجهز نفسي قولتلها: لما سامي يطمن ويقلعك وينيكك انا هدخل عليكم علشان اشارك معاكم لاني انا كمان خرمي مولع وعاوزه اتناك قالتلي: طيب اخلصي بقى وروحي، ومشيت روحت اوضة النوم لاقيت سامي نايم على السرير ومستنيني وقتها عملت نفسي تعبانه اوي، سامي قالي: ايه مالك يا منال ؟ قولتله: تعبانه اوي قالي: لا يا منال انا جاي هايج وزبي مولع وعايز انيكك قولتله: مش قادره يا حبيبي سيبني الليله يا سامي انا بجد تعبانه ومش قادره، ولما يأس مني قالي: طيب نامي يا منال انا هطلع اقعد قدام التليفزيون قولتله: طيب يا حبيبي اعذرني ومتزعلش مني قالي: لا يا حبيبتي انا مش زعلان تحبي نروح للدكتور قولتله: لا يا حبيبي انا هنام وهكون كويسه قاليك طيب تصبحي على خير قولتله: وانت من اهله يا قلبي وطلع بره قعد قدام التليفزيون وسمعت صوت ولاء بتتكلم مع سامي وبتقوله: مالك طلعت ليه هيا منال شبشبتلك ولا ايه؟ قالها: لا يا خفه دي تعبانه شويه ومقدرتش تسهر معايا، ضحكت وقالتله: قصدك مقدرتش تتناك منك قاالها: انا زبري مولع اوي ييا ولاء وكنت عايز انيكها قالتله: وانا كمان كسي مولع وكنت عاوزه اتناك من حسين قالها: طيب ما تيجي نطفي الحريقه اللي جوانا ونريح بعض طالما البيه والهانم ناموا قالتلو: طيب بس تعالى ندخل في الاوضه التالته وشوفت ظلهم من تحت باب الاوضه اللي انا كنت فيها وهما ماشيين من قدام اوضتي ورايحين الاوضه الليي جمبي وهما ما شيين قدام اوضتي قصاد باب اوضة النوم اللي كنت فيها ولاء قالت لسامي: عاوزاك تدلعني يا سمسم، علشان تعرفني انه خلاص هينيكها ومكنتش تعرفف اني كنت سامعه حديثهم مع بعض، بعدها بحوالي خمس دقايق سمعت صوت ولاء وهيا بتتاوه بصوت عاالي علشان تعرفني انهم بدأو علشان اروحلها وفعلا قومت من على السرير بهدوء ومشيت بالراحه على اطراف صوابعي وطلعت من لاوضة واتجهت ناحية الاوضه اللي هما كانوا فيها ولاقيت الباب ممفتوح ودخلت عليهم فجأء وضحكت بصوت عالي زي الشراميط وقولتلهم: طيب ما تقفلوا الباب عليكم، لاقيت سامي بيبصلي باستغراب وخايف من رد فعلي ومكنش عارف يتكلم ولا يقول حاجه، لكن انا طمنتوا لما فركت وقفشت في بزازي وروحتلهم على السرير جمبهم وقربت شفايفي من شفايف سامي وبوسته بوسه سريعه وقولتله: متخافش يا حبيبي كمل اللي كنت بتعملوا، وكان مستغرب من رد فعلي، روحت انا قلعت البيبي دول اللي كنت لابساه وقلعت الاندر ومسكت ايده وحطتها على بزتي علشان يقفشها، وضحك وقالي: انتي كنتي عارفه اني انا بنيك ولاء يا منال؟ قولتله: عرفت لما شوفت الفيديو اللي على تليفون جوز الشرموطه قالي: طيب يا لبوه نامي جمبها خليني افشخكم وروحت نمت على بطني وولاء كانت نايمه على ظهرها وفاتحه رجليها وكنا انا وولاء بنبوس بعض وبنقطع شفايف بعض وبنلعب في بزازي بعض كل ده وسامي بيبدل علينا انا وولاء يطلع زبه من كس ولاء ويدخله في طيازي انا لغاية ما لاقينا بيقول بصوت مبحوح هجيب روحنا اتعدلنا وقعدنا انا وولاء تحت زبه منتظرين اللبن الطازج وبقى بيقذف لبنه على وشنا وخدودنا وشفايفنا انا وولاء ولما خلص ونزل لبنه خالص روحنا انا وولاء كنا بنلحس اللبن بتاع سامي من على خدودنا وبلعناه انا وولاء وكان طعمه لذيذ اوي وكان اول مره اجرب واشرب لبن رجاله، بعد ما خلصنا روحت ورا سامي على الاوضه اللي هنام فيها ونمنا ومكنتش اتكيفت كويس بس كانت تصبيره احسن من مفيش خالص ونمت وصحينا بدري كلنا ولبست قميص نوم ستان لونه اسود قصير لغاية اول طيازي وبزازي كانت طالعين نصهم من قميص النوم ورجليا كمان كانت عريانه وحلوه اوي تخينه ومربربه وملفوفه وبتلمع من نعومتهم وحطيت روج احمر غامق وكحله ولما شافني حسين كان بيبصلي وهو متنرفز وانا كنت ببصلو وبضحك ودخلنا انا وولاء نجهز الفطار وحسين دخل يأخد شاور ودخل بعديه سامي وانا وولاء كنا في المطبخ ووقت سامي ما كان في الحمام بيأخد شاور جه حسين من المطبخ من ورايا وراح حضني وهو بيحك زبه في طيازي من فوق الملابس وايديه بتهري وبتقفش في بزازي وانا بقوله: اهدا يا حسين سامي يشوفنا يخربيتك وهو بيهري وبيقطع فيا وانا بصراحه مكنتش قادره استحمل وتقفيشه وهريوا خلاني انا كمان هيجت عليه وطيازي ولعت بس مكنش ينفع نعمل حاجه لان سامي موجود وقولتله: بس بقى يا حسين لما سامي يمشي قالي: انا هلبس ورايح االشغل قبله يا مزتي قولتله: طيب حاول تيجي بدري بس تيجيلي شقتي لكن دلوقت مش هينفع مكملتش الكلمه وسمعنا صوت سامي خرج من الحمام راح حسين سابني وبعد عني بسرعه وقبل ما يطلع من المطبخ بعبصني بين فلقات طيازي خلاني شهقت وضحكت وقولتله بصوت واطي: ههههههه يا قليل الادب وراح اوضته يلبس لانه هيروح المستشفى ولما حضرنا الفطار على السفره قعدنا كلنا نفطر وحسين بيبص لبزازي وبيعض على شفايفه وانا كنت مولعه وهايجه من نظراته اللي اشعلت النار في طيازي وبزازي ووراكي وجسمي كله وبعد ما خلصنا فطار قعد سامي وحسين في الصالون وحسين قال لولاء: اعمليلي قهوه خليني انزل اروح شغلي دخلت ولاء تحضر القهوه لحسين وسامي اللي كانوا بيتفرجوا على النشره الاخباريه في التلفزيون وانا بدأت ارتب في الصاله قدامهم وهما قاعدين وكنت بتعمد انحني وظهري ليهم وهما قاعدين علشان اجننهم على طيازي وفعلا طيازي كانت بتتعرى كل ما انحني لكن الكيلوت كان ساتر خرمي وجزء صغيره اوي من طيازي وكل طيازي عريانه ولما سامي شاف حسين وهو بيبص على طيازي قالي وهو متنرفز : مش وقته يا منال ابقى رتبي الششقه لما نمشي قولتله وكإني مش عارفه ولا فاهمه حاجه : ليه يا حبيبي انا عاوزه ارتب الشقه قبل ما تمشي علشان امشي معاك قالي: لا ما انتي هتقعدي مع ولاء ولما اخلص شغل اجي اخدك علشان متقعديش لوحدك في شقتك قولتله: طيب وفيها ايه لو رتبت الشقه دلوقتي، لاقيته زعق فيا بصوت عالي وقالي: اسمعي الكلام وابقي رتبيها لما نمشي قولتله: حاضر خلاص بس متتنرفزش وروحت قعدت جمبه وحسين كان جمبه من الناحيه التانيه ولما انا قعدت على الكنبه وراكي كلها اتعريت ولمحت حسين بطرف عيني لاقيته عنيه هتطلع على وراكي وانا قاعده ابتسمت وعضيت على شفايفي وروحت حطيت رجلي اللي ناحيته على رجلي علشان تبان طيازي وانا قاعده لحسين وكإني مش واخده بالي وفعلا كان الكيلوت وطيازي باينه اوي لحسين ولما لمحت حسين لاقيته هياكلني بعنيه وكان بيبلع ريقه بالعافيه وقتها انا كنت بضحك في سري لاني كنت بلعب باعصابه وجت ولاء حطيت صنية القهوه قدامنا على تربيزه واطيه شويه وعلشان اغريهم واجننهم اكتر روحت قوت من على الكنبه بحجة انيي قومت اجيب القهوه وروحت انحنيت تاني قدامهم وطيازي اتعريت مع اني كنت ممكن اخد قهوتي وانا قاععده على الكنبه لكن انا اتعمدت اني اقوم وانحني قدامهم علشان اجننهم واعريلهم طيازي وقتها لاقيت سامي بيزعقلي بصوت عالي وبيقولي: ابقى البسي حاجه طويله شويه بدال المسخره اللي انتي لابساه ده، وقتها زعلت اوي من سامي وروحت عيطت ودموعي نزلت وجريت على اوضة النوم وانا بعيط وقعدت على السرير وبقيت بعيط بحرقه، وسمعت ولاء بتقول لسامي: انت بتزعق فيها كده ليه حرام عليك يا سامي قالها: انتي مش شايفه هيا لابسه ايه قميص النوم اللي هيا لابساه قصير اوي وجسمها بيتعرى كل ما تنحني لقدام وصدرها كله طالع لبره قالتله: طيب وفيها ايه يا سامي هيا خرجت بيه في الشارع دي قاعده في الشقه وكمان دي مش اول مره تلبس قدامنا كده وانا كمان بلبس قمصان نوم عريانه قدامكم وكمان مفيش حد غريب، ولا انت معتبر حسين حد غريب عننا ؟ راح قالها: لاء طبعا بس انا مش عارف صاحي من النوم مزاجي مش رايق ليه !؟ قالتله: طيب ومنال ذنبها ايه تزعق فيها وتزعلها يا سامي حرام عليك دي البت بتحبك ادخل صالحها قبل ما تنزل تروح شغلك وتصالحها قدامنا كمان لانك احرجتها قدامنا وتاني مره متزعقش في منال قدام اي حد راح قالها: طيب وراح جالي اوضة النوم وراح قعد على السرير جمبي ومسك ايدي الناعمه الطريه وقبلها وقالي: حبيبتي حقك عليا انا مش عارف صاحي مزاجي مش رايق ليه؟ قولتله: طيب وانا ذنبي ايه تزعق فيا يا سامي؟! قالي: حقك عليا سامحيني ثم لما انتي مش هتستحمليني لما اكون مضايق مين هيستحملني؟ قولتله: ايوه ياسامي بس انت احرجتني قدام ولاء وجوزها وكمان احرجت حسين قالي: انا اسف يا حبيبتي وراح باس ايدي تاني وقالي: وكمان البسي اللي انتي عاوزاه يا حبيبتي قولتله: انا لابسه قميص النوم علشان انا مش قاعده مع حد غريب وكمان حسين مؤدب وبيحترمني وعمره ما ضايقني قالي: انا عارف ان حسين مؤدب يا منال خلاص حقك عليا وكمان تعالي نطلع لولاء وحسين علشان اصالحك قدامهم قولتله: طيب بس اتأسف لحسين لانك احرجته قالي: حاضر يا حبيبتي، وروحت طلعت معاه لولاء وحسين وراح حضني وباسني في شفايفي قدامهم وقالي: حقك عليا يا حبيبتي اانا اسف يا قلبي، وقتها بصيت على حسين لاقيته مضايق علشان سامي باسني في شفايفي قدامه، وسامي اتأسف لحسين برضوه واتأسف لولاء وراحوا نزل هو وحسين راحوا شغلهم وقعدنا انا وولاء ندردش في امور كتيره واكترها العلاقات الجنسيه وكانت بتزن عليا كتير علشان الرجاله تنام معايا وتركبني مقابل الفلوس بس انا رفضت وقولتلها: ياريت يا ولاء ما تتكلميش في الموضوع ده تاني معايا وإلا هزعل منك ومش هكلمك تاني قالتلي: ما انتي وافقتي ان حسين ينام معاكي قولتلها: اه حسين مش هيفضحني وكمان وارد ان اي ست يكون لها عشيق واحد لكن اكون مومس لكل الرجاله لاء قالتلي: طيب انا جايلي دلوقتي راجل علشان ينيكني لكن متخافيش منه واقعدي قدام التليفزيون على ما يخلص معايا قولتلها: انتي مجنونه عاوزه راجل غريب يجي ينيكك وانا موجوده قالتلي: خلاص اوقفي في البلكونه وكمان انا مش هخليه يقربلك قولتلها: ده لو قربلي انا هصوت وألم عليكم الناس يا شرموطه قالتلي: موافقه بس سبيني اشتغل بقالي يومين مشتغلتش، ضحكت وقولتلها: تشتغلي ايه يا اللي تضربي في كسك يا لبوه قالتلي: معليش انا عاوزه اجيب حاجات كتيره وانا مش معايا فلوس قولتلها: برراحتك يا ولاء لكن لو الراجل ده قربلي هصوت وألم عليكم الناس قالتلي: متخافيش وكمان علشان متزهقيش اقعدي قدام التليفزيون قولتلها: متشليش همي روحي شوي وراكي ايه ولا هتعملي ايه قالتلي: انا هدخل اخد شاور واطلع اجهز نفسي قولتلها: اوكيه وانا هدخل البس روب فوق قميص النوم ده علشانن الراجل ده لما يجي قالتلي: طيب براحتك ودخلت اوضة النوم جبت اطول روب عند ولاء وكان واصل لغاية ركبتي ورجليا كانت عريانه وكمان صدري كان باين اوي من الروب وقعدت عملت ميكاب خفيف وطلعت فتحت التليفزيون ولما ولاء جهزت ورن جرس باب الشقه روحت طلعت فيي البلكونه لغايية ما دخلت هيا والراجل اوضة النوم وقفلوا على نفسهم، وانا واقفه في البلكونه لاقيت راجل كبير حوالي 56 سنه واقف في البلكونه اللي قصادي بس اعلى مني بدور وكان شايف جسمي كله ورجليا وهيا عريانه ونص بزازي اللي طالعه من الروب والراجل كان بيبصلي وبيبحلق فيا اوي وقال بصوت مسموع: يالهوووي على الجمال مزه جامده، بصراحه لما سمعت الراجل ده وهو بيعاكسني فرحت اوي وكمان ضحكت وروحت دخلت جوه لما سمعت ولاء والراجل اللي معاها دخلوا اوضة النوم وقفلوا على نفسهم وقعدت قدام التليفزيون، شويه وسمعت صوت ولاء وهيا بتضحك وبتتمايص وبتدلع على الراجل وقتها هيجت وولعت اوي وابتديت امسك بزازي وافرك وقفش فيهم من هيجاني وعلشان مسمعش صوتهم روحت وقعدت في البلكونه وكمان علشان اهيج واجنن الراجل اللي قصادي وعلشان اسمع كلامه الجميل ولما طلعت لاقيت الراجل لسه واقف روحت قعدت على الكرسي وحطيت رجل على رجل علشان الروب يتفتح من على رجليا وتبان وراكي واجننو اكتر والراجل كان بيبحلق في رجليا اوي وكان بيقول: ااااه اموت انا في الفخاد الملبن وانا كنت بضحك في سري وعلشان اجننوا واهيجوا اكتر روحت شديت حزام الروب علشان يتفتح وبزازي تبان اكتر وفعلا كنت قاعده قدامه وكإني بقميص النوم فقط بل وكإني عريانه ملط لان بزازي كانت كلها طالعه لبره بإستثناء حلماتي فقط ولمحت بطرف عيني على الراجل لاقيته واقف بيبحلق في بزازي ورجليا وفاتح بوقه وايديه تحت وسطه وجسمه بيتهز وشكله كان بيدلك زبه بإيده وعايز ينزل شهوته على منظر جسمي المربرب والمغري وكنت بضحك اوي في سري وبصراحه انا كنت مولعه وهايجه من اللي بيحصل حوليا ولاقيت نفسي سرحت وبفكر في حسين وقتها لاقيت ولاء جتلي البلكونه وهيا بقميص النوم وبتقولي: خدي الموبايل حسين عايز يكلمك، وقتها اتخضيت وقولتلها: ليه خير ماله حسين ؟ قالتلي: متخافيش هو عايز يحب فيكي في التليفون امسكي مني التليفون يابت علشان اشوف اللي ورايا، اخدت منها الموبايل وهيا دخلت تاني وانا قولت: الو قالي: ايوه يا زفته، ضحكت وقولتله: اخص عليكك يا سونه انا زفته؟! قالي: ايوه يابت بتخلي سامي يبوسك ليه؟ قولتله وانا مستغربه وبضحك: متنساش ان سامي جوزي يا حسين يعني من حقه يعمل معايا اكتر من اللي انت شوفته قالي: يعني انتي مش بتحبيني يا منال؟ قولتله: وايه دخل حبك ببوسة سامي ليا قالي: علشان بغير عليكي يا منال وانتي بتستفزيني قولتله: انا مقصدتش استفزك وكمان ده مش بإيدي هو اللي باسني قالي: طيب يا منال متخليهوش يبوسك تاني قدامي وإلا هضربك يا منال، ضحكت بدلع ومياصه وقولتله: واهون عليك يا سونه قالي: متهونيش عليا بس قدري شعوري ومتحاوليش تستفزيني قولتله: يا حبيبي مكنش قصدي صدقني هو اللي باسني قالي: خلاص بس ياريت متتكررش تاني وإلا هضربك، ضحكت وقولتله: ايه اللي هضربك هضربك دي اللي انت بتقولها انت متقدرش تعملي حاجه قالي: بجد؟ قولتله: اه طبعا متقدرش تلمسني، ضحك وقالي: انتي نسيتي لما مسكتك وفشختلك طيازك ولا ايه؟ ضحكت وقولتله: مره ومش هتتكرر تاني وكنت بحاول استفزه قالي: لا دول مرتين وفاكره لما جيتي اخدتيني في حضنك لما كنت نايم؟ قولتله بدلع ومياصه وانا ممحونه: اه فاكره بس انت ماتستاهلش حبي ليك يا قاسي قالي: انا قاسي ده انا حنين عليكي وعلى طيازك قولتله: اه قاسي مش انت عايز تضربني تبقى قاسي قالي: انا هضربك في طيازك بزبي، ضحكت وقولتله بشرمطه: اه إذا كان ضربك ليا هيكون كده يبقى اضربني كل يوم مرتين وتلاته واربعه لغاية ما اهدك قالي: بحبك يا منال ونفسي تنامي معايا ليله كامله في حضني، ضحكت وقولتله: طيب وده هيحصل ازاي؟ قالي: انا هحاول اظبط الدنيا وهخليكي تنامي في حضني لغاية الصبح ضحكت وقولتله: انت مغرور اووي قالي: مش غرور كل الحكايه اني واثق في نفسي قولتله: انا بقى نفسي اروح مصيف والبس مايوه وانزل البحر قالي: بعد اسبوعين من النهارده نروح كلنا المصيف انا اتفقت مع سامي قولتله: ياااااااااه يا حسين اسبوعين كتير اوووي قالي: معليش علشان شغلي ومقدرش اغيب من المستشفى لان في دكتور واخد اجازة فرحوا اسبوعين قولتله: اوك ولا يهمك المهم خلصنا المكالمه وقفلت معاه وكانت مدة المكالمه نص ساعه بعد ما قفلت مع حسين سمعت صوت ولاء والراجل اللي كان معاها بيفتحوا باب الشقه وبتودعوا بعد ما مشي الراجل دخلت من البلكونه وقعدنا ندردش انا وولاء في اللي حصل وعدى اليوم وانا بنضحك وبنهزر وجه سامي من شغله اخدني وروحنا وقولتله: واحنا في العربيه وفي طريقنا لشقتنا حبيبي انا عاوزه ازور اختي قالي: حاضر يا حبيبتي قولتله: نزورها بكرا لانها واحشتني اوي قالي: بكرا لا خليها بعد بكرا قولتله: ليه قالي: علشان ارتب شوية حاجات في الشغل وكمان علشان نعرف نقعد براحتنا قولتله: ياحبيبي انا بموت فيك قالي: ياحبيبتي انا اللي بعشقك قولتله: نقعد عندها اسبوع قالي: اسبوع كتير يامنال قولتله: مش كتير ولا حاجه يا حبيبي قالي: طيب سبيها بظروفها قولتله: طيب ولما وصلنا شقتنا سامي كان عايزني البس قميص النوم اللي هو بيحبه، ضحكت وقولتله بمياصه ودلع: حاضر يا حبيبي بس انا هدخل اوضة النوم ومتدخلش عليا لغاية ما اجهز نفسي واجيلك قالي: طيب بس متتأخريش عليا قولتله: حاضر يا قلبي ودخلت اوضة النوم وقلعت ملابس كلها وبقيت عريانه ملط وروحت لبست قميص نوم شفاف وضيق اوووي على جسمي وقصير اووي نص طيازي عريانه فيه كبيره اوي ومرفوعه وصدري نصفه مكشوف وبالنسبه لحلماتي بارزه اوي في قميص النوم ومكشوفه لان قميص النوم شفاف وجسمي كله عريان وقعدت حطيت ميكاب كامل ولبست جذمه كعب عالي وروحت نمت على السرير وناديت على سامي بصوت ممحون ومياصه ودلع لاقيته فتح باب الاوضه وهو عريان ملط ولما شافني وانا نايمه على السرير على ظهري وبشاورله بصباعي وبقوله بمياصه ودلع: تعالى يلا بقى ااااااااااااااح في حريقه تعالى طفيها يا حبيبي كلامي المايص والدلوع ده كان كفيل بإن زبه ينتصب وكمان جسمي الطري والملبن، لاقيت سامي بيقرب مني وهو ماسك زبه وبيدلكه روحت قولتله بمياصه وشرمطه: مدلكهوش يا سامي اؤمال طيازي دي موجوده ليه سيبوا لطيازي هيا هتعتني بيه لاقيت سامي هاج واتجنن وبقى عامل زي الطور الهايج ولاقيته قفز على السرير ونام على جسمي وهو بيقطع في جسمي وبيهري وبيدعك في بزازي وبيبوسني في شفايفي وورمهالي قلعني قميص النوم ونيمني على جمبي ودخل زبه في طيازي وانا شهقت وعضيت على شفايفي وقولت بدلع: اااااااي بشويش يا حبيبي وبدأ ينيكني في طيازي ويهري بإيديه في بزازي ويضرب على طيازي ووراكي وانا بتمحن وبتغنج وبتمايص لمدة ربع ساعه وبعدها قذف لبنه جوه طيازي وانا فرحانه ومبسوطه اووووووي ونمنا انا وسامي وزبه جوه طيازي لغاية الصبح ولما صحيت من النوم بدري وسحبت جسمي وطيازي لقدام وطلعت زبه من طيازي بشويش علشان مش يقلق وقومت دخلت الحمام اخدت شاور ولبست شورت وبدي كت وحطيت كحله وروج احمر ومسكارا وققعد حطيت مناكير لونه موف لظوافر رجليا وايديا واستنيت شويه وبعدين دخلت المطبخ حضرت الفطار وصحيتوا وقعدنا فطرنا وقبل ما يلبس ويروح شغله بعبصني في طيازي وزنقني في المطبخ وهراني بوس وتقفيش لبزازي وتقطيع وبعبصني كتير لغاية ما سيحني وبعدين لبس ونزل وسابني بناري وانا مولعه وقضيت اليوم عادي وانا مولعه وعاوزه اتناك ولما جه سامي من شغله ركبني وناكني في الصاله لاني انا مكنتش قادره استنى لما ندخل اوضة النوم وناكني على الارض وبعد ما اتعشينا سامي كان عايز يدخل ينام بس انا مسكتوا وهريتوا وقطعتوا وخليت زبه انتصب ووقف ورحت قعدت عليه واخدته جوه طيازي وقعدت اقوم واقعد على زبه لغاية هاج عليا وراح قلبني وخلاني نمت على بطني وهو نام على طيازي وزبه مغروس في طيازي وبينيكني بكل عنف لغاية ما حضني بكل قوه وصرخ وزبه اترعش جوه طيازي ونزل لبنه جوايا وبعد ما خلصنا قعدنا على السرير وقالي: جهزي نفسك بكرا هنروح لاختك روحت حضنته وبوسته في شفايفه وقولتله: بعششقك وبموت فيك ييا قلبي، راح بعبصني وقالي: وانا بحبك وبموت فيكي وفي طيازك وجسمك يا طريه قولتله: طيب انا هقوم احضر الشنطه قالي: حضريها الصبح قولتله: لاء هحضرها دلوقتي قالي: براحتك ، قومت من على السرير وقعدت احضر الشنطه وحطيت فيها ملابس ليا انا وسامي وكانت ملابسي كلها بيتي وقمصان نوم وبعدين دخلت نمت جمب جوزي اللي لاقيته راح في النوم من التعب لاني هديتوا وصحينا بدري انا وسامي ولبسنا وحطيت ميكاب خفيف ولبست برموده استريتش وبدي كت ولبست من فوقهم عبايه سودا ولبست جذمه كعب عالي سودا ولفيت الطرحه وسامي نزل بالشنطه وركبنا العربيه وسافرنا واول ما وصلنا شقة اختي عبير فتحتلنا باب الشقه صرخت واخدتني في حضنها وباستني وقالتلي: كده يا ماهر تقعد شهرين متسألش على اختك حبيبتك قولتلها: معليش يا حبيبتي انا مكنتش عارفه اجيلك قالتلي: يخربيتك احلويتي وبقيت مزه وايه اللي انت لابسه ده قولتلها: ماله يعني؟ قالتلي: لابس بنت كده ليه ؟ ضحكت وقولتلها: هقولك بعدين بس لما ندخل قالتلي: يووه يقطعني يا حبيبي اتفضل ادخل روحت قولت لسامي : ادخل يا سامي تعالي، عبير اختي قالتلي: سامي مين يا ماهر؟ قولتلها: جوزي قالتلي: جوزك ازاي؟ قولتلها: ايوه جوزي يا عبير انا اتجوزت وبقيت بنوته قالتلي: انا مش فاهمه حاجه خالص قولتلها: طيب هحكيلك بعدين بس قوليلي فين جوزك قالتلي: نايم جوه قولتلها: نوم العوافي قالت لسامي: ازيك يا سامي قالهاك كويس انتي عامله ايه ؟ قالتله: كله تمام قالها: منال مالهاش سيره غيرك دي بتحبك اوي قالتله: منال مين؟ قالها: ماهر يعني قالتله: هو بقى اسمه منال؟ قالها وهو بيبصلي: اه واحلى منال في الدنيا، ضحكت عبير وقالت: انا مش مصدقه اللي انا شايفاه ده ماهر بقى بنوتي وفي راجل متجوزو وبيحبوا، ضحكت وقولت لسامي: بعد إذنك يا حبيبي هدخل المطبخ انا وعبير اعملك حاجه تشربها قالي: ياريت ياحبيبتي فنجان قهوه قولتله: من عيوني يا قلبي، وعبير واقفه بتضحك عليا وعلى سامي، ولما دخلنا المطبخ روحت قلعت العبايه ولما شافتني وانا لابسه البرموده والبدي فتحت بوقها وهيا بتبصلي من تحت لفوق ومستغربه وبتقولي:

هكمل لما اشوف تعليقاتكم الجميله بااااي

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...