Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

shaaeralhob

طاقم الإدارة
الإدارة
مشرف
عضو موثق
إنضم
28 فبراير 2023
المشاركات
23,945
اليوم أنقل لكم هذه القصة وهى على لسان صاحبتها تقول:
مش عارفة ابتدى ازاى ولا منين أوصف المتعة الى الى حسيت بيها ولا شكل جوز أختى السكسى ولا أدخل فى الموضوع علطول؟
جوز أختى راجل رياضى وسيم وجسمه كله عضلات ومثير جدا وكل البنات بتحسدها عليه حتى أنا نفسى بس عمرى مفكرت فيه بشكل شهوانى لحد اليوم الى كنت بزورها فيه وكانت الدنيا صيف فالوقت سرقنا وكنت اتأخرت شوية والمفروض أرحع قبل الساعة 8 وأكون فى البيت بس قعدت للساعة عشرة وأختى طلبت من جوزها ينزل معايا يركبنى المواصلات ودخلت معاه جوة
وسمعت مشادة بينهم فقربت أسمع قلت يمكن مش عايز يوصلنى -القصة لمنتديات ضجة فقط.. سادى سافل- لكن لقيته بيقولها يا سمر أنا هايج اوووى وعايز أنيكك
فهى قالتله: مينفعش يا كمال وصل البنت الأول ولا نسيبها تمشى لوحدها
- مش هنسيبها تمشى لوحدها بس تستنى شوية أنا عايز أنيكك دلوقتى مش شايفه زوبرى واقف ازاى
- معلش يا حبيبى وصلها ولما ترجع نسهر للصبح
- طب أخرج ازاى وانا زوبر كدا
- داريه يا كمال عشان البنت متتأخرش بس
- ماشى يا سمر بس افتكرى انتى الى موافقتيش أنيكك .
ده كان الحوار بينهم وأنا هجت اووى وانا بتخييله بينيك أختى وانا بتفرج عليهم من برة وسامعة اهات أختى
بس حسيتهم هيطلعوا فقمت جرى مكانى
وبعد دقيقة لقيت كمال طالع ولابس تيشيرت مبين عضلاته كلها وبنطلون خروج عادى مش جينز
وكنت مشتاقة أشوف زبره وهو واقف لكن مسكت نفسى عشان أختى متاخدش بالها ولأول مخرجنا بصيت ناحيته وعملت نفسى بقوله متتعبش نفسك بس انا كنت عايزة أختلس نظرة ناحية زبره
وبالفعل شوفته كان واضح من تحت البنطلون وشكله طويل وعريض
فحسيت ان كسى نزل ميته من غير ملمسه وسخنت جدا وحاسة بالبلل على الاندر بتاعى
فمشينا لحد منزلنا تحت وكان عايزنى أركب تاكس بس للأسف مفيش
لحد ما جه أتوبيس بس كان زحمة وقولتله أنا هركب لأتوبيس بس هو قالى تركلى ازاى وده زحمة قولتله عشان متأخرش أكتر من كدا
وفى الآخر ركبته بس هو قالى هركب معاك
وبمجرد مركبنا والزحمة حسيتها زادت والناس طالعة نازلة وبتعدى وسطنا فى الزحمة لحد ما بفيت قدامه
وفجأة التوبيس فرمل رحت راجعة لجسمى كله لورا مقدرتش أمسك نفسى
وحسيت بزبه بيخبطنى ع جسمى
وافتكرت علطول الحوار الى كان بينه وبين أختى فانتهزتها فرصة واستغليت الزحمة وابتديت أرجع بجسمى لورا
وبعد شوية حسيت بايده بتمشى على استحياء على طيزى فميلت لورا وطلعت اهة وتنهيدة عشان يتشجع
وتقريبا مصدق مسك فى فبقلت طيزى وقفش فيها قفشة طلعة منى ااااه عالية شوية
راح بعد ايده علطول والناس بصت علينا عملت ان رجلى التوت
وبعد شوية رجع يمسكها من تانى ويقفش فيها جامد وانا بصوت واطى: امممممم
وبقى يحرك ايده بين فلقات طيزى وانا مستمتعة جدا وزود سرعته وبقا يدعكها جاااامد اوووى
وبعدها حسيت بايده ع كسى وانا أصلا هايجة نيك فنزلت ع ايده شوية صغيرين ففضل يدعك كسى اوووى ويحرك ايده عليه من فوق الهدوم وانا أصلا لابسة جيبة حرير مش طويلة قوى وحتى الاندر حرير فده عمل شغل جامد
وبقت ايده الى بتدعك فى كسك وبتتحرك عليه جامد من فوق لتحت وبسرعة شديييييدة ولبسى الحرير هيجونى اووووى
وانا ف دنيا تانية مش حاسة بحد حواليا وكنت خلاص مش قادرة وهقوله نيكنى افتحنى قدام الناس
ولقيته بيرفع الجيب مستغل الزحمة من غير ماحد ياخد باله
ومن فوق الاندر بقى يضرب كسى ضرب خفيف وانا بعشق ضرب الكس فخلانى مش على بعضى ومش عارفة اقف ازاى
وراح لزنبورى وبقا يفركه من فوق الاند ويرجع يدعك كسى بسررررعة اووووى من فوق لتحت ويعدى صوابعه بين شفايف كسى وخلااااص هنززززل مش قادرة
وبالفعل غرقت الاندر من سوايل شهوتى ولحقت ايده الى رفعها وحطها فى بوقى من غير حد ماياخد باله ومصيت صوابعه الى عليه شهوتى
ونزلها من تانى وبقا يدعك كسى بشويش وحنية وانا بتأوه بصوت مكتوم
وفجأة لقيت صباعه بيمشى فى الخط الفاصل بين فلقات طيزى بطريقة المحترفين وزودن هياجى وخلتنى نار وقايدة فيا
وبعدين حسيت بصباعه بيلعب على خرم طيزى وبيلفه دواير وايده التانية بتدعك كسك وتلاعب زنبورى
وحسيت بصباعه بيدخل فى خرم طيزى والحركة دى سخنتنى اوووى برغم انى مجربتش حد يبعبصنى بس كان بيحصل تحرش أحيانا وكنت بحب الحركة دى جدا وهو تقريبا حس بيا فبقى يدخل صباعه ويلعب جوة خرم طيزى ويلف صباعه دواير ويحشره تانى ف خرمى
وايده التانية مش سايبة كسة وشغالة فرك ودعك فيه وانا بالفعل كنت شيه غايبة عن الدنيا ومرررة واحدة رزع صباعه رزع ف طيزى كتمت الصرخة بالعافية وكأن صباعه طلع من فتحة كسى وطلعت معاه سوايلى للمرىة التالتة ف أقل من ساعة وبرضه مرحمنيش وفضل يلف صباعه فى خرم طيزى دواير ويرجع يعكسها وانا مبقتش قادرة فميلت بطيزى لورا
لقيته بيسند على كتفى ويخلينى أميل بجسمى فوق لقدام وطيزى لورا وحسيت بزبره بيعدى بين خرم طيزى وكسى من تحت
اوووووووه زبره تخين وطويل اوووى وبمجرد محسيت بيه جسمى قاد نار وفضل يحركه ورا وقدام ويفرش كسى ويحط راس زوبره على خرم طيزى ويرجع يعديه يبين شفرات كسى ويخبط فى زنبورى وبعد شوية سحب زبره وساب الجيب تنزل وانا افتكرته نزل بس محستش بأى حاجة ففهمت انه عايز يسيب لبنه لأختى عشان ينيكها بزبره الكبير ويفشخها وهجت من الفكرة دى اوووى وقلت لازم أشوف أختى وهى بتتناك منه فى المرة الجاية ...
 

المشاركات المتشابهة

عودة
أعلى أسفل