القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

صاحبه امي الجزء الخاامس ( قصه ساديه متسلسله )


المشاركات الموصى بها

ازيكم جميعا معلش طبعا عالتاخير الشديد دا بس كان عندي ظروف فشغلي

وبحب اشكر كل رؤساء المنتدي والاعضاء المحترمين اللي بيقدرو الواحد

وبصراحه الجزء دا هديه خاصه مني للكاتبه الجنسيه لانها رجعت الروح شويه للمنتدي وفي تقدم واحتراف

نرجع بقا تاني 😉

بعد ما مروه ضربتني علي بيوضي جامد بكف اديها وانا اترميت عالارض من كتر الوجع

وعبير ومروه واقفين بيتكلمو وانا مش عارف بيتكلمو فايه

بعدها لقيت مروه بتقولي احمد هي لسه بيوضك بيوجعوك قولتلها اوي يا مروه اووي

لقيت وشها قلب قالتلي مروه حاف يابن الكلب وقامت ضربتني برجليها فبطني اما حيوان صحيح وقالتلي اعد علي ايدك ورجلك يا كلب

قولتلها حاضر يا ستي اسف اسف

حسيت ان بيوضي وارمه ومدلدله وزبي بيوجعني جدا كاني كاوز اشيله بس الوضع دا مدلدله مخليه بيوجع اكتر

لقيت عبير بتقولي كفايا عليك كدا انهردا يا احمد روح البيت وانا لما هعوزك هجيبك قولتلها تحت امرك يا ستي ووطيت بوست رجليها وهيا واقفه وبصالي وبتضحك وبتقول انا مش مصدقه يا بت يا مروه ان في حد تحت رجلي بيبوسها ههههه يخرب عقلك

قالتلها عشان تعرفي يا مامي بنتك ههههه

وقامت مروه قيلالي يلا يا كلب وهبقي ابعتلك

قولتلها امرك ممكن البس هدومي

ضحكو الاتتين اووووي ههههه هدومك .! هدوم ايه ياحمد انت جي ملط اصلا انت نسيت

ساعتها حسيت برعب كبير جوايا ازاي هروح تاني الشقه

قامت مروه قالتلي معاك دقيقتين وتروح لو مروحتش ههههه هسوط والم عليك الشارع كله واقول انت داخل تتحرش بينا وتغتصبنا وقالع ملط هههه ولاوني اشك انك تقدر بعد اللي معمول فيك دا هههههه

ساعتها جريت عالباب علي ايدي ورجلي وبشوف السلم فاضي ولا لا بعدها بعدها جريت ورحت عالباب وفتحته ودخلت بسرعه ببص قبل ما اقفل لقيت مروه وعبير مسخسخين مالضحك ومروه ماسكه موبايلها اتاريها كانت بتصورني وانا بجري للباب

وبتضحك اوي ههههه هبعتهولك هبعتهولك عالواتس باي يا خول وقفلت الباب فوشي

دخلت اوضتي جري عشان ميكونش حد جه البيت يشوفني كدا ساعتها لقيت الموب بتاعي رن واتس ببص عالفيديو لقيتني علي ايدي ورجلي وبجري عالباب مش دا اللي استغربتله اللي استغربتله اني لقيت طيزي بتتهز ولقيت فلقتين طيزي بعاد عن بعض من عند خرمي وباعدين عن بعض

لقيت مروه بتكتبلي شوفت طيزك وسعت ازاي هههههههه لو اي حد شافها هيعرف انك بتتناك وش هههههه مترد يا متناك هو انا بكلم نفسي

قولتلها تحت امرك ستي مروه

هههههه ماشي يا خول لينا كلام تاني بعدين

ادخل نام دلوقتي

قولتلها امرك حاضر

وانا نايم مش قادر من طيزي عماله بتحرقني اووي وعمال ادخل صوابعي فيها لحد ما رحت فالنوم

الصبح لقيت امي كالعاده بتصحيني عشان تنزل الشغل وانا انزل الكليه

قولتلها حاضر صحيت وهي نزلت والبيت بقا فاضي لبست عشان انزل الكليه لقيت التليفون بيرن لقيتها مروه وباحساس غريب لقتني فرحان انها بترن عليا

رديت الو

قالتلي ايوا يا احمد انت لبست ولالسه

قولتلها اه لبست عشان هروح الكليه يا ست..

قالتلي هههههه سكت ليه كملها

انا بقيت متردد

لقيتها بتقولي كملهاااا

قولتلها يا ستي

قالتلي شطور يا احند كويس انك عارف مقامك واني ستك عشلن كدا اقلع كل هدومك واعد علي ايدك ورجلك جنب الباب ومعاك الموب

قولتلها ليه هو احنا مش هننزل الكليه

قالتلي لا انهردا اجازه عافيه ومترغيش يلا

قولتلها حاضر وقفلت التليفون

وطلعت عشان اتاكد ان مفيش حد فاابيت لا امي ولا اختي وقفلت باب الشقه بالمفتاح وقلعت هدومي وجنب الباب لقيتها رنت عليا

فتحت الو ستي قالتلي ههههه ستك اه انا عبير يا احمد وستك برضو مروه بتقولك جهزت فمكانك

قولتلها ايوا ستي عبير

قالتلي حلو زي مانت بقا

لقيت فجاه الباب بيخبط انا اترعبت ازاي وانا كده

لقيت التليفون بيرن لقيت مروه بتقولي هتسيبني كتير اخبط كدا يا خول ولا ايه

يا هبر دي مروه عالباب

قومت فتحت الباب بسرعه لقيت مروه فكامل هدومها وشياكتها وانا ملط قدامها

لقيتها بتبصلي من فوق لتحت كدا نظره احتقار فظيعه انا ساعتها مقدرتش ابص فعنيها دخلت الشقه واديها وراها حسيت انها مخبيه حاجه

انا وطيت لا ارادي وبوست رجليها

لقيتها تفت فالارض وسمعت كلمه واحده

الحس

من غير تردد لحست تفتها من عالارض معنتش عارف اعمل ايه دانا فبيتي ياعني ممكن ابهدلها لكن مش عارف مش قادر

لقيتني وانا بلحس تفتها حاجه بتلف حوالين رقبتي وقالتلي ايه رايك جيباهولك امبارح ههههه من محل كلاب

لقيت في طوق حوالين رقبتي ممدود بسلسله بتلمع ممسوكه فاديها وقامت حاطه قفل عالطوق وعانت المفتاح معاها

ساعتها انا معنتش عارف اعمل ايه فكري اتشل جوايا اساله كتيره ليه بتعمل كدا ليه انا عملت ايه لكل دا

وانا بفكر لقيتها بتمشي قدامي وفجاه رقبتي اتشددت معاها عمري ما حسيت بذل اكتر من كدا لقيتها بتلف فالشقه بتاعتنا وبتجرني وراها زي الكلب

فجاه جرس الباب رن ...

حسيت برعب غير طبيعي لقيتها قالتلي اي دا انت مستني حد

قولتلها لا اكيد

ساعتها حسيت بسقعه فجسمي كله وهي واقفه وبتضحك

حسيت اني بعرق من كل حته وزبي شبه معدش موجود بعد ما كان شبه منتصب

بعدها لقيتها بتجرني للباب

بقيت بمسك فرجليها وبعيط ابوس رجلك متفضحنيش ابوس رجلك يا ستي مروه ابوس رجلك فكيني اشوف مين ارجوكي

قالتلي متخفش هههه متخفش وانا عمال بعيط

وقامت مطلعه موبايلها ومصوراني قالتلي دي بس للذكري عشان تفتكر حاجه واحده لو فكرت تعصاني ولا تعمل راجل حتي هيكون دا مصيرك

وانا لسه بعيط مش فاهم حاجه رلقيتها مره واحده فتحت الباب الاقيها عبير مامتها

قالتلها مروه كان نفسي تشوفي منظره خشي يا ماما خشي ههههههه

لقيت مامتها داخله معاها كاميرا فاديها بتقولها انا معرفش اصور انتي عارفه خدي بقا انتي وسبيلي السلسله هههه

مروه قالتلها حاضر بس صوري بس دقيقه وهاخدها منك

ولقيت عبير بتقفل الباب ومروه بتجرني وراها تاني فالشقه بس المرادي عبير بتصور دخلت فكل حته فبيتنا وبتصورني وانا بتجر

لقيت مروه بتقولها بااس كدا دا حلو اوي كده اللي عوزاه خلص هاتي بقا نلعب بيه حبه ههههه

قامت عبير قيلالها هو ايه اللي خلص

قالتلها بصي يا مامي الخول اللي قدامك دا انا عارفه دماغه ممكن مثلا يهفه عقله ويفضحنا مثلا ويقول انه مكنش بمزاجه اللي عملناه فيه او اننا كنا مخدرينه مثلا

دلوقتي بقا هههههه اهو فايق وواعي وعارف بيعمل ايه لا والادهي انه فبيته ههههه كل دا وعبير مبرقه وهي بتبص لبنتها وعلي وشها ضحكه خفيفه

قالتلها مروه لو فكر يعمل اي حاجه يا مامي مش هيعرف لانه فبيته هيتقاله مين اللي دخلهم وقلعت وبقيت كدا ازاي اساله كتيره مش هيتصدق فيها

صح ولا ايه يا كلبوبي

ولقيت مروه بتلعب فشعري وانا تحت رجليها

صح يا بوبي قولتلها صح يا ستي وانا بعيط

قامت عبير قيلالها يخرب شطانك انتي ايه يا بت دانتي خارجه من كسي دا ازاي تفكري كدا

لقيت مروه بتقولي احمد بوس كس ماما من تحت الجلابيه وقولها شكرا يا ستي عبير انك جبتي ستي مروه هههههههه

وطيت ودخلت راسي تحت جلابيه ستي عبير وبوست كسها وقلتلها شكرا ستي عبير ان كسك جاب ستي مروه

لقيت عبير بتقولي هههههه لا شكر علي واجب ياحمد

انا ساعتها اترعشت وجبت لبني عالارض بس من انها نادتني باسمي

لقيتها ضحكت اوي ههههههه اي يا احمد انت بتسرب ههههه انت بيهيججك اسممك وانت كدا صح صح يا اااحمد

نزلت قعدت علي ركبها قدامي وانا علي ايدي ورجلي وحطت اديها علي وشي ورفعته عشان ابص فعنيها

وحسست علي وشي باديها الناعمه وقالتلي اسمك بيهيججك يا احمد صح وانا باصص فعنيها حسيت اني زي المتخدر قولتلها صح يا ستي عبير قالتلي منا عارفه عشان كدا بندهلك بيه وقربت من ودني وقالتلي اااحمد قول انا خول

مجرد بس اني حسيت بسخونيه خدها وشميت ريحتها معنتش داري بنفسي وباللي بقوله قولتلها انا خول يا ستي عبير وزبري بقي واقف وعلي اخره

وكل دا ومروه بتصور وبتضحك

لقيت عبير بتقولها شوفيه استوي يا مروه ولا لسه

وانا مش فاهم حاجه

لقيتها وطت وبصت علي زبي و قالتلها بدا يستوي يا مامي

قالتلها حلو عشان همتعه خالص وضحكت وقامت واقفه

قالت لمروه تحبي تشوفي حاجه هتعجبك

قالتلها وريني يا فنانه

قامت عبير حطت حلقه من السلسله اللي مربوطه فرقبتي فصباع رجلها الصغير

وقالت لمروه ههههههه ايه رايك حياته كلها فصباع رجلي الصغير هههههه

قامت مروه ضاحكه وهي لسه بتصور

وانا عالارض مش دريان بنفسي لقتني تلقائي ببوس صباع ستي عبير الصغير حياتي ملكك يا ستي عبير انا خدامك

قالتلي ولسه هههههه وقامت ماشيه ناحيه اوضه امي مهي صاحبتها وعارفه اوضتها وكل دا وانا بحاول اجاري رجلين عبير عشان متقعش

بعدها فتحت الدلاب وقالتلي عمض عينك في هنا حاجات عيب مينفعش تشوفها هههههههه

عملت زي ما امرتني

لقيتها ضحكت اووي ههههههه انت صدقت هههههه دانت عاجبك الوضع بقا

قامت مطلعه برا وبانتي وقميص نوم وقالتلي البس دول

قولتلها ازاي دول حريمي

لقيت مروه وبرجليها فطيزي لهوا انت فاكر نفسك دكر اصلا يا خول انت البس البس

قومت ولبست البانتي والبرا ساعدتني فيها عبير والبيبي دول

لقيت عبير بتضحك هههه شوفي يا مروه حلو ازاي بس الاحلي انه لابس كل دا وزبه هايج وبرا الهدوم دي كلها ههههه

قالتلها شكلنا طلعنا اللبوه اللي جواه يا مامي هههههه

دلوقتي بقا عاوزاك تقف كدا كام وقفه اغراء عشان اصورك يا خولي

واول مره محسش بالخوف مخلاص معاهم ليا صور بالهبل

اعدت اقف بزاويه واميل لقدام كاني عندي بزاز

واديهم طيزي وبيوضي تبان من البانتي

لحد ما قالتلي كفايه اقلع دول حلوين اوي ههههه

قومت وقلعت ونزلت علي ايدي ورجلي

قامت عبير سحبتني من السلسله وقالتلي فاضل حاجه نفسي فيها يا كلب ههههههه

وقامت جراني علي اوضتي

لقيت عبير بتقولي نام عالارض يا بوبي

قولتلها انام ازاي

قالتلي عارف الكلاب لما بتتقلب عالارض

اهو انا عاوزه اشوف كلب حقيقي قدامي بس خلي بالك علي زوبرك وانت بتتقلب محتاجينه برضو هههههه

قامت مروه قالتلها ايه يا مامي دا دانتي عبقريه ااستني استني وقامت عدلت الكاميرا بتاعتها عشان تصورني

وانا بدات اتقلب يمين وشمال عالارض وبرفع ايدي ورجلي زي الكلاب

وعبير ومروه ميتين من الضحك

قامت عبير قالتلي كفايه كفايه ههههههههه شكلك يهبل

وقامت قايله لمروه كفايه كدا عشان امه زمانها جايه

ولقيت عبير قالتلي قوم اقف يا احمد

وقامت بيساني من بوقي جاامد ولفتني فحضنها وقالتلي خليك شطور عشان احبك وقالت لمروه خلصي وحصليني ومشيت عبير

بقيت مروه بتبصلي وانا واقف وهي بتقولي

هايج انت اوي بعد بوسه مامي

وقامت قفلت الكاميرا

وجت قلعتني الطوق ورمتني عالسرير

ولقيتها مره واحده قلعت كل هدومها ونزلت تمص فزوبري انا بقيت هتجن

لقيت اديها بتخربش فبطني بتقولي اوعي تكون فاكر انك كدا حاجه انت مجرد اداه عندي بطفي بيها ناري منا ست برضو

وانا مش قادر اجيب من خربشتها اللي بتوجع دي

لقيتها بتقولي زوبرك حلو والاحلي انه بتاعي عافيه كدا وانت ملكش انك تعترض وبتنزل تمصه كله وتحطه فبقهااا

بعدها لقيتها قامت وتفت فوشي وقالتلي كلب ولا تسوي وقامت تافه فاديها وبلت خرم طيزها وقامت حاطه زبي فطيزها بالراحه وقعدت تتنطط عليه طالع نازل جامد لدرجه ان صوت لحمي فلحمها كان طالع

وكل ما عيني تيجي فعينها تتف فوشي وتقولي الحسها يا شرموطي اوعاك تكون فاكر انك كدا بتنيكني دانا اللي بنيكك يا خول وقامت بيساني من بقي جاامد

انا مدرتش بنفسي غير وانا حاضنها وبقلبها هي عالسرير وبنيكها انا جامد وهي اححححح كمان كمان يا خول فرجني اااااه ااااااه احححح

لحد ما جبت فطيزها لقيتها قامت من تحتي ولبست هدومها وقالتلي انا رحيمه برضو بالبوبي بتاعي وانا مرمي عالارض وقامت رفعت رجليها لوشي ومقالتش ولا كلمه

انا نزلت ابوس رجليها واقولها شكرا ستي شكرا

ضحكت وقالتلي يلا خش استحمي والبسلك حاجه قبل ما حد يجي وانا همشي

طول ما هي بتمشي نحيه الباب انا وراها علي ايدي ورجلي لحد ما خرجت ....

الي لقاء في جزء اخر

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...