القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

قصة حياتى انا ماجى (الجزء الحادى عشر )


المشاركات الموصى بها

الجزء ال11

اسفة انى اتاخرت عليكم

الجزء ده مفيهوش جنس كتير بس لازم كنت اوضحه.

وقفنا فى الجزء الى فات لما حضرت نفسى للدرس ولبست جيب قصير وبلوزة بيضا خفيفة ومبينة تحتيها السنتيانة الحمرا وكنت لابسة كيلوت احمر كمان والساعة 7 بالظبط لقينا جرس الباب بيرن ومروة قالت انها هى الى هتفتح الباب وهى كانت حاطة ميكاب كامل وكان باين اوى من تحت النقاب وخصوصا من عند عينيها وماما قالتلها ماشى بس افتحى العباية وخليها تبين الليجنز الخفيف اللى لابساه وكان مبين الكيلوت الابيض الى لابساه تحته وكمان البلوزة البيضا الى لابساها تحت العباية وكانت مفتوحة من عند الصدر ومبينة تقسيمة صدرها الكبير وفعلا راحت فتحت الباب كدة وطبعا هو اتلخبط لما شاف مروة كدة وهى لابسة النقاب ووقف ساكت ثوانى لحد ما مروة قالتله حضرتك مستر مجدى فرد عليها وهو متلخبط ايوة معلش انا اسف فضحكت وقالتله اتفضل ادخل ولا هتفضل على الباب وضحكت بدلع فضحك هو كمان ومد ايده وسلم عليها ومسك ايدها شوية فقالتله انا مروة اخت ماجى ودخلته للسفرة المكان الى هخد فيه الدرس وهى ماشية قدامه وطيزها يتتهز ادامه وهو مش قادر يشيل عينه من على طيزها الطرية وهى بتتهز ادامه وقالتله اتفضل وسابته ودخلت لينا جوة وهى بتضجط وماما بتقلها انتى قلبتى الرجل كدة بسرعة يالبوة فقالتلها وهى بتضحك ده مش هيخد غلوة معانا وقعدنا نضحك وماما قالتلى يلا يا لبوة اخرجيله فخرجت ليه ورحت سلمت عليه وقالى ايه الحلاوة دى يا ماحى وايه اللبس الحلو ده شيك عليكى اوى وهياكل منك حتة قلتله ميرسى يا مسترقالى لا بجد البلوزة والجيبة حلوين عليكى اوى ومخليين جسمك فيهم ولا كانك عندك اكتر من 16 سنة قلتله عجبينك كدة مستر قالى اوى ماجى وجسمك يجنن فيهم فضحطت وعملت نفسى مكسوفة اوى ووشى احمر وقالى متتكسفيش منى انتى زى اختى الصغيرة وحد ايده على كتفى وقالى يلا نبتدى الدرس وقعدت جنبه ولزقت فيه وطبعا كانت الجيبة مرفوهة ومبينة معظم وراكى ويادوبك مغطية الكيلوت الى لابساه ولقيته بيبص على رجلى اوى وعملت نفسى مش وخدة بالى وقلتله يلا نبتدى فقالى طيب انا هديكى مسالة وتحليها علشان اشوف مستواكى وانا معاكى فبدات احل المسلبة والزق فيه اكتر برجلى على رجله وهو وكانه بيساعدنى لقيته بيحط ايده على رجلى ويحسس على وراكى العريانة ادامه وانا عاملة انى مش وخدة بالى منه وانى مندمجة فى حل المسالة . وهو عمال يمشى ايده على رجلى وبصينا لقينا ماما جاية فشال ايده بسرعة وكانت ماما برضه لابسة النقاب عادى وبرضه رسمة عينها وحاطة اى شادو واى لاينر فى عينها وعاملة رموشها بماسكرا واضحين اوى ولابسة العباية مفتوحة برضه وتحتيها جلابية خفيفة ومبينة الكيلوت الاحمر الى لابساه تحت الجلابية وكانت جايبالنا كوبيتين عصير وراحت جاية حاطة العصير على الطرابيزة ومسلمة على مجدى وايدها فى ايده وقالتله اهلا مستر مجدى فقالها اهلا يا فندم بس ياريت تقوليلى يامجدى كفاية فقالتله خلاص يامجدى وانا قولى يانادية وبلاش افندم دى وانا حسة انك هتبقى واحد من العيلة . فقالها خلاص يا نادية فقالتلو ايه اخبار ماجى يا مجدى قالها هى عايزة شوية شغل وهتبقة ممتازة وانه بيفكر يخليها حصتين فى الاسبوع فماما قالتله ياريت حتى تبقة 3 حصص قالها ماشى هشوف جدولى وابقة اقول لماجى كل ده وهو ماسك ايد ماما فى ايده وهى قالتله تحب ايه بعد العصير قالها ياؤيت فنجان قهوة من ايدك الحلوين دول قالتله من عينى مجدى وقالتله اسيبك بقة دلوقتى معطلكوش فقالها اوك وقالتله البيت بيتك لو عايز اى حاجة اؤمر بس قالها انا حاسس بكدة يانادية وماما مشيت وهو رجع قعد وقالى خلصتى المسالة قلتله ايوة ولقانى خلصتها صح قالى انتى تستاهلى هدية وراح بايسنى جنب بقى جنب شفايفى وايده مسكت صدرى وكانه مش قاصد ولقيته بيقلى معلش ايدى جت على صدرك ماجى قلتله ولا يهمك عادى وانا بضحك فقالى بس صدرك حلو اوى فقلتله بجد قالى اه وشكله اكبر من سنك اوى وانتى بصراحة امورة وخلوة اوى وتعجبى اى حد وانتى واختك الى قابلتنى بجد قمرات اوى وطالعين لمامتك وفعلا انتم لازم تتنقبوا علشان جمالكم الزايد ده قلتله مش اوى كدة يا مستر فقالى لا بجد انتم حلوين وموزز اوى انتم التلاتة بصراحة وتهبلوا اى حد وكل ده وهو ممشى ايده على وراكى وانا بدئت اتعب وعينى ابتدت اغمضها وقالى عاجبك الى بعمله ده قلتله اه حلو اوى قالى لو ماما شافتنا هتبقة مشكلة قلتله متقلقش ماما رغم انها منتقبة بس فرى اوى وبتحب اننا نتبسط قالى بجد قلتله اه واحنا بتخد على الناس بسرعة وبنحبهم بسرعة فراح بايسنى من شفايفى بوسة مشبك ومدخل لسانه فى بقى وخلانى امص لسانه ببقى وايده على بزازى والتانية على وراكى وهو بيقولى انتى حلوة اوى وجميلة جدا وانا قلتله انت الى احلى واحد فى الدنيا بس لازم اقلك على حاجة قالى ايه يا قمر قلتله لازم تعرف انى مش بنت كاملة وانى عندى مشكلة قالى ازاى انتى بنوتة كاملة اهو قدامى وزى القمر اهو قلتله انا عندى تشوه تحت وانى شيميل وعندى زب صغير وانا مستنية انى اهمل عملية لقيته سكت وقال ايه واتفاجئ

واشوفكم فى الجزء ال12

ومستنية ردودكم

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...