القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

مودى وطيزه الممحونة الجزء الرابع


المشاركات الموصى بها

طبعا بعد فترة من نيك الفرح كنت وقتها هيجان اوى لانها محدش لمس طيزى من 5 شهور والخيارة مبقتش تريحنى مبقتش ارتاح الا من ايدك مرة او زبر وفى يوم الراجل اللى كان بياخد الزبالة مجاش امى قالتلى يلا روح خد الزبالة وروح عند عمك برعى الزبال اديله الزبالة وهات معاك اللطلبات دى اديتنى ورقة فيها الطلبات انا قولتلها انا مالى مش رايح راحت زعقتلى وغصبت عليا انى اروح روحت عند بيت عم برعى كان عشر دقايق من منطقتنا كان بيت طبعا على قده جدا يدوب بابين باب وبعدين اوضة بيكون فيها الحمار بتاع عربية عم برعى والزبالة وبعدين باب المكان اللى ساكنين فيه فتح الباب الاول جيت انادى كان الباب مفتوح حتة صغيرة لاقيت مرات عم برعى ومرات اخوه مرات عم برعى(ست ف الستينات وكان لون بشرتها سمرة جدا جدا و كانت رفيعة ومش جميلة خالص ) مرات اخوه بقى(فى الاربعينات كانت قمحية وجسمها مليان ) ببص من فتحة الباب الاقيهم بيحمو الحمار مرات اخو عم برعى بتصب ب ايد و مرات عم برعى بتدعك خرم طيز الحمار ومرات عم برعى بتقرب ايدها عاوزة تلمس كس مرات اخو عم برعى تروح مرات اخو عم برعى ترجع لورا ويفضلو يضحكو وانا سخنت اوى على المنظر وفجاة انا وببص حسيت مرات عم برعى بتبص على الباب الست دى كانت شرشوحة فشخ وبتاعة مشاكل اول ما شوفتها بتبص ناحية الباب روحت رجعت لورا ونديت يا عم برعى وبعدت على باب الاوضة فجاة لاقيتهم اتعدلو وطلعتلى مرات عم برعى كانت عرقانة اوى و قالت مين قولتلها عم برعى فين قالتلى اصله مسافر كام يوم قولتلها اصل مجاش اخد الزبالة فجبتها انا

قالتلى هاتها قولتلها لا عادى انا ادخلها قالتل وماله دخلت ارمى الزبالة فى الاوضة لاقيت مرات اخو عم براعى عامل نفسها بتحمى الحمار وعمالة تصب علية مية انا رميت الزبالة وواقف متنح فيها مرات عم برعى لابسة عباية بيتى سودة وايشارب ربطاه بالجنب ومشمرة دراعتها ومرات اخو عم برعى لابسة عباية بيتى نص كم وحاطة الطرحة عل راسها ونص شعرها باين وفجاة افوق على صوت مرات عم برعى وبتقولى فى حاجة تانى وانا اقولها لا مفيش بتقولى طب اتاكل يلا زق عجلك مش فاضيين وانا ف عالم تانى مفوقتش الا ومرات عم برعى مسكانى من هدومى مالك يا خول مش على بعضك ليه انت عاوز ايه بالظبط وانا بلهجة مقطعة لالا مفيش حاجة قالتلى اومال كنت بتبص علينا ليه من الباب وجيت اجر منها علشان امشى طبعا بسبب وزنى مقدرتش اجر منها راحت قالتلى عارف يا كسمك لو مقولتش شوفت ايه هطلعك من البيت بفضيحة بجلاجل وانا بغبائى وخوفى منها قولتلها على اللى شوفته قالتلى وعجبك المنظر يا شرموط انهى عجبك انا وبلعب فى الحمار ولا انا وبلعب ف المرة دى وبتشاور على مرات اخو عم برعى انا سكت راحت قالتلى بصتلى وراحت عند الحمار وقربت منه وفضلت تدعك فى خرم طيز الحمار بصت عليا لاقتنى سخنت جت ناحيتى قالتلى ايه يا علق سخنت من لعبى فى الحمار تحب العبلك كده انا سكت قمت تفت على وشى وقالتلى طب تعالى خبطت على الحمار وقالت لمرات اخوها خد الحمار ده اربطيه هناك واقفلى الباب اللى بره كويس وتعالى ربطت الست الحمار وقفلت الباب وجت قالتلى مرات عم برعى اركب على الكنبية دى ببص لاقيتها كنبة قديمة ومكسرة ركبت وقالتلى اقلع بنطلونك وكلوتك روحت قلعت لحد ركبتى بصتلى وقالتلى لا احا مش كده قلعتنى بنطلونى وكلوت خالص ورمتهم جمبى على الكنبة اول ما شافت طيزى ضربتنى عليها وقالتلى ايه كل ده يا متناك ببص لاقيت مرات اخو عم برعى مسكت زبر وبتمص فيها لاقيت مرات عم برعى بتضحك بتقول بتمصى ف ايه يا مرة ده زبره قد صباعى مردتش عليها وشغالة تمص ضحكت اكتر وقالتلها يخيبك مرة لف ورين طيزك يا خول لافيت ليها مسكت طيزى تفعص وتدعك فيها انا طبعا مقدرتش اقف على رجلى من المتعة قالتلى ده انت شكلك خلصان يا متناك يا عرص سيب زبرة انتى كمان ده عطلان مش هينفعك قوم يا متناك فلقس على الكنبة فجاة قامت وخرجت وجت معاها صابونة وعلبة مية جت رغت الصابون فى ايدها وبتمسح على خرمى بدءت تدخل صباع ف التانى حست طيز بتحرقنى من الصابون انا اقولها الصابون بيحرقنى تقولى كسمك مليش فيه اكتم ومسمعش صوت بدات تدخل لحد ما دخلت اربع صوابع بتنكن بيهم وفجاة لاقيتها وقفت مسكت ضغطت ب ايدها عل ضهرى ورفعت كبتها ضغط على رجلى علشان معرفش اتحرك بتدات تدخل كف ايدها وانا اصوت من تحتها مرات اخو عم برعى حطت ايدها عل بوقى ومرات عم برعى بتنيكنى ايدها طلعت ايدها من طيزى وفضلت تمشر فى دراعها لحد بعد كوعها وتدخلت ايدها تانى وتوسعل من جوة وتدهل جزء اكتر لحد ما دخلت قبل كوعها بشوية بتدات تدرعلى وتطلع وتدخل ف ايدها وانا مع كل طلعة ايدها من طيزى اظرط من كتر ما وسعتلى خرمى فضلت تفشخ فيها ربع ساعة طلعت ايدها بقوم لاقيتها عرقانة اوى وبتقولى تعبتنى يا ابن المتناكة طيازك حلوة اوى وكبير يا لبوة قوم اتشطف و البس قوم قمت اتشطفت ولبست وروحت كانت نيكة حلوة

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...