القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

الجزء الثالث من سلسلة بدايتي من مرحلة البلوغ


المشاركات الموصى بها

الجزء الثالث

بعد ماروحت بيتنا بعد ماعشت أجمل وامتع واغرب لحظات حياتي مع ام ميدو صديقي اللي عمري ماكنت اتخيل اني في يوم من الايام ان بدايتي في متعة الجنس كانت هاتبقي على ايديها وفعلا كانت احسن وأروع بدايه كنت اتخيلها طبعا في وقتها لاني بعد كده عيشت تجارب ولحظات أمتع واغرب بكتير وده هانعرف مع تسلسل الأحداث

المهم روحت ودخلت اوضتي مش مصدق اللي حصل حاولت انام معرفتش وكل تفكيري في اللي حصل واللي هايحصل بعد كده وهيجت من كتر تفكيري في اللحظات اللي عيشتها وضربت عشره ونمت وصحيت تاني يوم بعد نووم كتيييير قوي صحيت الضهر من النوم بعد مرمطة طلبات البيت روحت لميدو علشان اقعد معاه زي كل يوم ومحصلش حاجه تاني بيني وبين ام ميدو لمدة ثلاثة أيام لحد مافي اليوم الرابع رايح لميدو كالعاده علشان نلعب مع بعض بخبط ام ميدو هي اللي فتحت الباب سلمت عليا وخلتني ادخل سألتها على ميدو قالتلي راح مع باباه مشوار علشان باباه رجع من السفر وراح يزور اهله قلتلها ماشي ياطنط وهابقي اجيله لما يرجع بصتلي وضحكت وقالتلي مش عايز تشوفني وانا بستحمي وتنزلهم عليا تاني وابتسمتلي مع غمزه كهربتني قلتلها ياريت ياطنط نفسي بجد راحت مقربه مني وراحت بيساني في شفايفي وانا بقيت اخد شفايفها بين شفايفي وامصصهم واحبهم بسناني بعضه خفيفه كده وبقت تنزل على رقبتي وتبوسهم بوس يقشعرني ومدت ايدها ومسكت ذبي اتنفصت قامت ضحكه وقالتلي تعالي خدتني ودخلت اوضتها وقلعت وقلعتني هدومي ودخلنا الحمام فتحت الدش وبدأت تدعكلي جسمي وتحميني وتلزق طيازها عند ذبي وانا بقيت في قمة هيجاني بقيت امسك في بزازها وارضع فيهم والحس في سوتها واطلع ابوس شفايفها ورقبتها كنت عامل زي المجنون عليها لحد ماهي هديتني وراحت قعدتني وقعدت بين رجليا تمص في ذبي بس المره دي كانت غيييير المره الاولانيه خالص كان مصها غريب كانت بتمص جامد قوي وبتشفط في ذبي جوه بقها وتلحس فتحته وتمص بيضاني وانت خلاص جسمي بداء يتخشب وحسيت اني هاجيب وهي حست اني هاجيب راحت سيباني وطلعت باستني في شفايفي وانا ببوسها ومش فاهم هي سابتني لي مخلتنيش جبتهم المهم فضلت تبوس فيا شويه وبعد كده قعدت هي على أول البانيو وفتحت رجلها فهمت هي عايزه ايه روحت نازل بين وراكها وبدأت ابوس من اول ركبها واحده واحده وبقرب من كسها وكل ما لحم وراكها يبقى طري في شفايفي امصه واعضه عضات خفيفه وانا بقرب من كسها لقيتها بتقول بصوت مش طالع انت بقيت شقي قوي قلتلها تعليمك ياطنط وروحت لامس كسها بطرف لساني اترعشت رعشه خفيفه كده وفتحت رجلها قوي وحطت ايدها على راسي وزقتها على كسها جامد اكنها بتقولي كله وفعلا خرجت كل لساني ومشيته على كسها من اول خرم طيزها لحد أوله من فوق وبدأت الحس فيه وبقيت افتحه بصوابعي وادخل لساني جواه والحس قعدت فتره كبيره قوي الحس جامد لحد ماترعشت ونزلت على لساني لبنها وفي عز ماهي سايحه وبتتنفض قربت من شفايفها بوستها وكانت طريه قوي وروحت مقرب من ودنها وقلتلها عايز ادخله فيكي قوي بصتلي كده ورفعت عنيها وقالتلي تعالي خدتني على اوضة النوم ونيمتني على ضهري ومسكت ذبي وبقت تمص فيه وهو كان نايم وبقت تشفط فيه وهو طري كده وبيقف واحده واحده في بقها لحد ماوقف وراحت طلعت ركبت عليه ومشيته على كسها وهو مظفلط وانا حاسس بهيجان وبشهون محستهاش في حياتي وراحت مدخلاه في كسها واحده واحده وانا بدأت احس بسخونيه كسها على ذبي وانا هتجنن من حلاوة طعم كسها وبقت تدوس قوي عليه لدرجة اني كنت بحس اني ذبي لمس اخر كسها جوه وبقت تحرك وسطها عليه وتميل عليا بجسمها وتجيب بزازها على شفايفي وتقولي نيكني نيكني ياحبيبي نيكني قوي نيكني في كسي قوي كسي حلو ياحبيبي كسي عجبك زوبزك حلو قوي وانا هتجنن من المتعه وذبي بقي ناااار وهاي عماله تطلع وتنزل وتقولي نيكني نيكني قوي نيكني جامد وانا بقيت عمال احرك وسطى تحتيها وبحاول ارزع فيها جامد فضلنا عل وضع ده اكتر من خمس دقايق ويمكن اكتر بعد كده قامت ونامت على ضهرها ونمت انا عليها وبقيت بنيك فيها وبرزع جامد قوي قوي وهي عنيها مغمضه نص تغميضه وبتعض على شفايفها وعماله تقوول ببصوت مبحوح نيكني ياحبيبي نيكني قوي نيكني جامد شبع كسي شبعني نيكني واهاتها بدأت تعلي وجسمها بداء يتخشب تحتي وبداءت انها هاتترعش وبقت تقول وهي بتنهج هاجيب هاجيب ياحبيبي قربت قوي قوي جامد اسرع اسرع عمال جامد وبسرع وبحاول اسرع اكتر واكتر واكتر وحسيت بذبي نشف قوووووي وخلاص مش قادر جسمي اتخشب وانفجر جواها لبنى وهي جابت شهوتها معايا وحسيت باحساس رهيييييب وانا بنهج ومرمي على بزازها جسمي بيزن مش قادر اتحرك وحلمتها تحت شفايفي بالظبط حاسس وسامع نبض قلبها بيدق جامد فضلنا عل وضع ده عشر دقايق جسمنا بيترعش واحنا فوق بعض وقومنا دخلت استحميت وهي جت حمتني تاني معاها وفضلت تبوس فيا قلتلها طنط قالتلي نعم قلتلها انا بحبك ضحكت ضحكه مش قادر انساها وقالتلي بكره تكبر وراحت بيساني وخرجت ولبست هدومي وروحت ونمت وفضلت مع ام ميدو كل فتره انام معاها وتعلمني حاجات كل مره لحد ما دخلت الثانوي ودي كانت مرحله تاني في عالم الجنس معايا وده اللي هاحكيه في الجزء الجاي

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...