القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

مصطفي و خالد


المشاركات الموصى بها

واحد صحبي (خالد) اتعرفت عليه بعد سفري الي القاهره كنت عايش لوحدي في القاهره و ليا شهرين او تلاته مش فاكر مصاحب خالد و بنقعد مع بعض كتير

انا اسمي مصطفي 20 سنه روحت القاهره عشان اشتغل و اتعلم هناك و اتعرفت علي خالد هو قدي 20 سنه

و تبدا قصتي لما خالد ساب البيت بسبب مشاكل مش هينفع اقولها و جه قعد عندي

علاقتنا تطورت بسرعه و بقينا نقعد كتير مع بعض و انا كنت بحب البس شورت و اكون من غير لابس من فوق لكن خالد بيقعد بلبسه عادي و كان بيضحك لما يشوف زبري واقف في مره انا صحيت و سبت خالد لوحده في البيت و رجعت بس خالد مسمعنيش لان لما دخلت الاوضه لقيته نايم علي السرير و لابس السماعات و قاعد بيتفرج علي سكس و بيضرب عشره و حاطط صباعه في طيزه انا استغرب جامد و لقيت زبري شد جامد لان اول مره اشوف ولد بينيك نفسه بصباعه و دخلت عليه هو اترجف و غطي بتاعه (زبر خالد تقريبا 13 سم ، جسمه ابيض ،طيزه محلوقه و نضيفه ، خرمه احمر قوي و شكله نضيف و حلو ) انا قولتله انت اي الي بتعمله ده في راجل يبعبص نفسه _خالد _ انا بحب ابعبص نفسي و انا بضرب عشره ، لقيته باصص علي بتاعي و بيقولي انت ازاي بتاعك كدا قولتله ماله _خالد_ قالعي اقلع كدا انا قلعت و بتاعي ظهر

طول بتاعي 18 سم _خالد_ انت زبرك كبير قوي كدا ازاي _قولتله_معرفش لقيته بيقولي _خالد_ممكن امسكه يا مصطفي قولتله براحتك مسكه كدا و فضل يبص فيه و يمسكه ب ايديه الاتنين و بيتفرج و عاجبه قوي لقيته بيحطه في بوقه و انا كنت مستمتع قوي و فضل يمصه كتير و انا مسكت راسه و دخلت زبري كله في بوقه هو كان مش مستحمله في بوقه

طلعته و نومته ع ضهره و نزلت لحست طيزه و كان ريحت طيزه حلوه قوي و نضيفه _خالد_ بص يا مصطفي الحس بس و ابقي دخل صباعك قولتله ماشي و فضلت الحس و هو اه اه اه اه امممم اممممم لسانك حلو قوي يا مصطفي و بدات ادخل صباعي في طيزه و ابعبصه كتير وهو مستمتع قوي و بعدين قومت و نزلت ع حلمات صدره لحس و امشي ايدي ع جسمه و انا ببوسه في رقبته و ارجع الحس تاني حلماته و نزلت الحس طيزه تاني بس المره دي انا مسكت زبري و بدات امشيه ع خرمه وهو مستمتع قوي و مغمض عينه دخلت راس زبري و هو فتح بوقه وشهق و صرخ اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه و فضلت ادخله وحده و حده و هو بزقني و بحاول يبعد عني و انا مسكته من رقبته و فضلت ادخل زبري لحد ما دخلته كله جوا طيزه و هو بيصرخ اه اه اه اه زبك كبير يا مصطفي طلعه مش قادر طيزي وجعتني زبك كبير فشخ طلعه اه اه اه اه اه اه يا مصطفي و بدات احرك في زبري و انيكه و هو بيقولي طيب نيكني بس براحه مش قادر و بعدين طلعته خالص من طيزه و نزلت الحس خرم طيزه تاني و بدات ادخله تاني في طيزه و بعدين مسكت زبره و فضلت افرك زبره و انا بنيكه لحد ما انا قربت اجيب و جبتهم في طيزه و نمنا جنب بعض صحينا الصبح لقيته كان لابس قالي انت حرام عليك الي عملته فيا ده قولتله ليه قالي انا خرمي و طيزي اتفشخو منك قولتله ليه بس قالي مش شايف منظر زبرك ده كبير قوي و انت مرحمتنيش قولتله مش انت استمتعت قالي انا مش بتناك و مشعارف ازاي خليتك تعملي كدا انا قولتله انت الي طيزك حلوه قوي انا مليش ذنب انا ضعفت قدام طيزك و بعدها بيومين لقيته بيقولي انا عايزك تعملي زي ما عملتلي قبل كدا (انا كنت عارف قصده اني هو عايزني انيكه تاني بس انا حبيت اسمعها منه عشان اتاكد اني هقدر انيكه بعد كدا و اعرف انه حب انه يتناك) قولتله انا عملت اي قالي تنيكني تاني

قولتله ماشي المراضي انا نمت علي ضهره و خليته يعمل وضع 69 و فضلت الحس طيزه و هو يمص زبري و خليته يقعد ع زبري عشان اضمن انه يدخل كله جوا طيزه و هو كان وشي في وشه و ساند علي بطن و طالع نازل و هو شغال اه اه اه اه اه اه ممممممم امممممممم زبرك حلو قوي يا مصطفي انا بحبك انا بحب زبرك قوي وانا قولتله و انا بحبك قوي يا خالد و انا نومته علي صدري و رفعت طيزه و فضلت انيكه جامد و ارزع زبري و بضاني تخبط و ترزع في طيزه جامد ولقيته بيصرخ و بيجيب زبره بيجب لبنه لوحده من كتر النيك و المتعه و انا فضلت اسرع لحد ما جبت لبني في طيزه و حضنته جامد و انا ببوسه عشان انا حبيته مش عشان انا عايز انيكه وخلاص لان لقيت في شعور بقي متبادل ما بينا و فضلت انيكه لحد الان ......

شكرا لمتابعتكم القصه و اتمني تسيب رايك في كومنت عشان اعرف اي الوحش في القصه و احسنه

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...