القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

انا سالب بنوتي


المشاركات الموصى بها

انا سالب بنوتي

انا رامي عندي 20 سنه عايش في الإمارات...

بدات قصتي بعد موت امي و انا عندي 16 سنه كنت بوضب هدومها بعد موتها و شلتها عندي بعد 3 ايام كنت قاعد في الاوضه و ماسك الموبايل لقيت صورة واحد عريان و لابس بنوتي و معندوش اي شعرة على جسمه و الصراحه حبيت الشكل فا قمت حلقت شعر جسمي كله و فتحت شنطة امي و انا عارف لبسها عشان اما الي حطه مكنش عنده غير طقم داخلي واحد بس الي مش فتله عشان الحر في السعودية ف لبستهم و جسمي عجبني اه و نسيت انا تخين و عندي man boobs يعني صدري كبير ف كان باين في السنتيان زي البزاز و لبست عليهم فستان لماما كان شكل جسمي شكل بنت اوي عموما قلعت اللبس الا الكلوت لبسته هو فا رحت المدرسه و انا في مدرسه عالميه يعني منهج بريطاني المدرسين هناك في عرب و في هنود و رجاله و ستات و كنت لابس بنطلون سترتش كان الكلوت الفتله باين اني لبسه ف كنت بجيب كتاب من المكتبه عشان بحب اقراء و دخلت عليا مدرسه الكمبيوتر هي مصرية و كنا بنرغي ف الكتاب وقع تحت التربيزه بوطي اجيبه شافت الكلوت بس ما قلتش حاجه نسيت اوصف جسمها جسمها حامد ولا رفيعه ولا تخينه و صدرها متوسط و طيزها كبيرة و اخر حصه في اليوم كانت كومبيوتر كانت ماشيه ورايه في زحمه حطت ايديها في طيزي و دخلت صباعها في الخرم قالتلي بعد المدرسة تيجي معايا يا شرموطه طبعا اترددت بس رحت ركبت معاها العربيه ف وقفت عند جيم طلع انها مشتركه فيه دخلتني المكان الي بيستحموا فيه قلتلها ده بنات بس قالتلي يعني انت شايف نفسك راجل قلتلها مش داخل قالتلي يبقا هسقطك في المدرسة فا خوفت و دخلت قلعتتي لبسي قالتلي واو مفيش شعر فا فيه بنتين دخله سنهم تقريبا 30 حاجه كده بس شكلهم شراميط قالولها فحل ولا كلب قالتلهم شرموطه قالولها حلاوه قلعوا كلهم لبسهم طلع البنتين الي جم شيميلات المدرسه الي كانت معايا مشيت و قالتلهم نتحاسب لما تخلصوا و واحده دخلته في طيزي و التانيه خلتي امص زبها و طبعا طيزي كانت صغيره ف وجعتني اوي و نزلوا على وشي بعد ربع ساعة نيك و رمولي 100 درهم و ادوا الست المدرسه 1500 درهم قالولها ابقي هاتيه تاني و روحتني طبعا اهلي سالوني كنت فين قلتلهم كنت مع صحابي و زعقولي و قعدت اسبوع بتناك كده و في يوم المدرسه قالتلي خلاص زهقوا منك فرحت اوي يس قالتلي اما احتاجك هقولك و روحت و اليوم التاني كنا بنلعب كوىه ف وقعت و في ناس شافو الكلوت قالولي قده يا شوشو وقعتي واحد فيهم بعد الماتش جالي قلي بص تجيلنا بليل في الفيلا و هنزبطك قلتله مش فاهم قالي 2000 درهم قلتله ماشي و بليل و انا نازل اتصلوا قالولي البس مع الكلوت سنتيان و فستان و في واحد هيعدي عليك معا بروكه البسها و بعدها هنقلك البسيها و عملت كده و روحت كان شكلي شرموطه اما دخلت لقيت الواد هو امرأتي على فكرة و معاه 2 هنود بس من الي هما المعضلين قلي هتدخل الاوضه ديه مع كل واحد هيخلص و الي بعد يدخل و تعمل الي هيقلك عليه اما دخلت واحد فيهم قلي ارقصلي رقصتله قام قلعني و ناك طيزي و نزل فيها و طلع سمعته بيقول ده فشييييخ و دخل الامراتي زبه كان كبير قلي بص هدهنك زيت و انيكك دهني و ناكني و بعدها قلي مص و مصيت كان طعمه رائع و نزل في بوقي و دخل الاخير قلي صدر طيزك و قعد بضربني لحد ما بقت حمره قوي ناكني و نزل على طيزي و انا بلبس السنتيان دخل الامراتي حطلعي ال2000 درهم في صدري و مشيت و نمت لما صحيت بابا قلي هنرجع مصر بكره قلتله ليه قالي الشغل فصلني خو مهندس و رجعنا مصر و بعده باسبوع ابويا مات في حادثه و بقيت وحيد و معبش هير معاش ابويا ف فكرت و روحت اشتريت حاجات نسائيه و بقيت بقضي ليالي مع فحول و عمات و عائلات متناكه الليله مبين 1000 و 3000 جنيه و بقيت مشهور ان انا شرموطه المنطقه و في العيد سنه 2015 واحد صاحبي كنت سهران معاه نزلني الشارع بلكلوت الفتله طبعا نزلني عافيه و في الي صور و السي ضرب طيزي و دخلت و من ساعتها الي عايز ينيكني بيدخل شقتي انا ساكن في العبور في فيلا و حاسس ان البنوتي هي الحياه .

  • أعجبني 1
رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...