القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

قصه حقيقه في الجيم


المشاركات الموصى بها

انا سمير 26 سنه من الهرم جسمي املس ناعم مفهوش شعر خالص لكن شكلي وتصرفاتي رجولي جدا طيزى حلوة اووى وكيرفي حتي صحابي لما بنكون في حمام السباحه بيتريقه عليا عشان املس وفخادى حلوة . انا جرئ وبحب اتعرف علي ناس علي الطبيعه مش اونلاين من الشارع من المواصلات من اماكن عامه .. الحكايه دى محصلتش في يوم وليله خدت وقت في واحد صحبي كان بيحكيلي علي جيم 24 ساعه كان بيروحوه والجيم بليل بيكون فاضي فا هو بيعرف يتدرب بمزاج .. في مره كان بيحكي ان الولد اللي بيكون في الجيم بليل ساعات بيفتح سكس وبيفتكر ان صاحبي مش واخد باله من الحوار.. صاحبي ده ساب الجيم ومبقاش يروح علشان مواعيد شغله فا انا فكرت اروح بليل اشوف الولد ده بحجه اني بتفرج علي الجيم وفعلا روحت الولد كان لوحده وعجبني كان رفيع وشكله حلو واطول مني سالته اذا كان مدرب في الجيم قالي لا هو بيكون واقف بليل بس والناس اللي بتيجي بليل مش بتحتاج مدرب المهم وراني كل حاجة فسالته علي السونه والبخار وكده قالي المفروض بيقفله بليل علي وقت معين بس عادى ممكن يشغلهملي كده كده مبيكونش في حد فا قشطه وفعلا اشتركت في الجيم وفضلت اول اسبوع باحاول اتصاحب عليه ويبقي في بينا كلام وفعلا الكلام بينا بقي عادى ومفهوش حرج وبقيت اقوله ان العيال صحابي بيتريقه عشان جسمي املس وهو يقولي عادى والكلام بينا بقي قشطه في المستريح .. في مره وانا داخل السونه ناديت عليه يشوفها سخنت ولا ايه وكنت متعمد انه يجي وانا بلف الفوطه عشان يشوف طيزى وفعلا شاف طيزى وهرج وقالي ايه ياعم الحلاوه دى فا ضحكت وقولتله اانت دخلت في الوقت الغلط فا ضحك وقالي عادى ياسطي في بيتها احنا اخوات واليوم خلص عادى بعدها بكام يوم قولتله بقولك ايه انا نسيت الفوطه وعايز ادخل البخار قالي قشطه مفيش حد وبتاع خد راحتك بس اوعي تضرب عشره جوه وجه معايا يشغلي البخار و وانا داخل ضربني علي طيزى فا قولتله ايه مالك قالي جامده ثلاجه ثلاجه ضحكت فا قالي خش يالا عشان اقفل وانا داخل مديت ايدى امسك زبره فا بعد وقالي لا لا انسي ملوش يا قلبي وقفل باب البخار انا فضلت افكر ومحتار ازاى موافق ادخل البخار عريان وازاى ضربني علي طيزى ويقولي ملوش في الحوار بصراحه اتبضتن فشخ واحرجت وقولت مش هاجي الجيم تاني خصوصا انه كده عرف اني عايز اتناك وبتاع بعد ربع ساعه لقيته فاتح الباب عليا وبيقولي كفايه كده ولا ايه فا قولتله لا لسه شويه قالي براحتك بس بسرعه عشان في حد عاوزك فا قولتله مين قالي تعالا شوف انا كنت جوه البخار وهو بره فا مكنتش شايف حاجه اول ما خرجت لقيته مطلع زبره من البنطلون ومدلدل منه زبره مكنش تخين بس طويل فضلت متنح في زبره شويه وقولتله هو مش ملوش ... قالي مقدرش يقاوم وتعبان وعايز يرتاح قولتله حد يخش قالي طب تعالا ودخلني اوضه البخار وفتح الباب وقالي انزل مص لو حد جه هرفع انا البنطلون وانت خش جوه نزلت مصيت زبره فا شخر وقالي احااااا انا غبي فشخ بقوله ليه قالي عشان رفضت ده انت طلعت جامد فشخ مص مصه كله ارضعه وفضلت امص فزبره وقفت فا قالي ايه لفيت وديتله طيزى قام بعبصني وقالي لا مش هينفع حد يجي وبتاع خلينا مص بس وفضلت امص فزبره لحد ما جابهم علي صدرى

*********************************** *****

بعد اليوم ده كنت بروح الجيم عادى وهو كان بيطلب امصله وانا برفض وقالوه انا عايز اتناك وهو كان بيرفض ويقولي مينفعش حد يجي وبتاع وانا اقوله زيها زى المص والحوار فضل فيه شد وجزب وساعات كنا بنقفش علي بعض لحد ما في مره قالي موافق بس بشرط قولتله ايه قالي هجيب واد صحبي يسهر معايا في الجيم وهو يكون واقف بره عشان لو حد جه قولتله يا سلام وهتقوله انت معايا جوه بتعمل ايه قالي هخليه يجي بليل واحنا بنتدرب وهقوله اني داخل السونه وانت تخش ورايا وانيكك جوه قولتله وهو مش هيبقي عارف قالي اكيد طبعا عيب عليك وانا هروح اقوله تعالا عرص عليا وانا لمواخده بنيك خول فا قولتله ولو شفنا قالي ياعم مش هيخش علينا هينشغل في الاب توب وكده وافقت واتفقنا انه يكون كمان يومين اول ما روحت الجيم في اليوم ده لقيت صاحبه هو اللي موجود ونظاراته ليا كنت بتقول انه عارف وفاهم الحوار بس انا عملت عبيط صحبه كان رياضي وجسمه مقسم اووى وكان قصير . دخلت عادى اتمرنت وشويه وجه قالي اانا هخش البخار تعالا ورايا بعد خمس دقايق وفعلا دخلت وفصلت امصله في غرفه البخار وكان متردد انه ينكني لكن وافق في الاخر و\دخله فطيزى مخدش 3 دقايق وكان منزلهم حاولت اخليه ينزلهم فطيزى لكن موافقش ونزلهم علي ظهرى وخرج قالي استني هنا شويه انا هخرج اخد دش وانتا عشر دقايق مثلا واخرج قولتله اخرج انا الاول عشان اللبن اللي علي ظهرى قالي لا عشان اخرج للواد اللي بره وكده فا وفقت وعشر دقايق وخرجت اخدت دش ولسه بلبس لقيته جه بيقولي الواد عايزك تمصله وبتاع فا قولتله انت مش قولت انه ميعرفش قالي لا بصراحه قولتله وقولتله اني هنيكك فا لما شافك عجبته وقال يجرب تمصله .. الواد كان جسمه حلو وعضلات فا قولتله ماشي بس مص بس قاله اه هو مش عايز غير مص . خرج وبعدها بدقيقتين دخل عليا صحبه وكان زبره واقف في البنطلون اول ما دخل قالي ايه اخبار البخار قولتله حلو . كنت واقف بالبوكسر بس روحت قربت عليه ومسكت زبره قالي ده تعبان اووى عايزك تريحه نزلتله البنطلون والبوكسر زبره كان تخين ومش قصير وكان ابيض اووى فضلت امصله كثير وزبره كان ناشف اوووى شويه وقالي تعالا جوه فا قولتله جوه فين قالي هنفتح حمام السيدات مفيش حد هيجي في الوقت ده وهنكون براحتنا جوه وخرج بره جاب المفتاح بتاع الحمام ودخلنا جوه قدام المرايا وفضلت امصله وهو عينه منزلتش من علي طيزى شويه وقالي قوم لف قولتله احنا اتفقنا مص بس قالي حكه فيك بس من بره هو نترهم جواك قولتله لا علي ظهرى قالي تمام لف بقي لفيت وانا واقف قالي رجع طيزك لورا شويه وبل زبره اوى وحط راسه علي الخرم فقالي وطي كمان ورجع طيزك لورا وانا بعمل كده قام زق زبره كله جوايا جامد فا صوت اوووى فا مسك وسطي وميل عليا وقالي بس بس دخل كله اهو سيبه بقي جوه قولتله بيوجعني خرجه قالي مش هتحرك والوجع هيروح لوحده اصبر بس وخليك مفلقس وفعلا شويه والوجع راح وهو بدء يتحرك وانا اتوجع وبدء يضربني علي طيزى شويه واسمعنا حد بيقول الصوت هتفضحونا وبعدين يابن المتناكه هو ده اللي مص بس قاله طيزه جامده اووى قاله طب انجز ومشي وفضل ينكني جامد وحط ايده علي بوقي شويه وخرج زبره فا جيت البس البوكسر قالي بتعمل ايه قولتله خلاص بقي قالي لا لسه واضعين ثلاثه كمان انزل وضع الدوجي نزلت وهو ركبني وفضل ينيك وانا اصوت فقالي عايزك تقوم معايا من غير ما زبرى يخرج من طيزك وانا بقوم شدني عليه واقعد بيا بقيت علي حجره وفضلت اتنطط وقام قايم بيا زنقني في الباب وفضل ينيك جامد فضلت اتوجع واقوله بالراحه قالي لا عشان هنزلهم فقولتله فطيزى قالي اه وفضل ينيك وانا اتوجع وقام منزلهم فطيزى بعد ما ناك فيا ثلث ساعه قولتله طلعه بقي مش نزلت قالي لا لما ينام وفضل ينيك فيا لحد ما انا نزلتهم وسيبني وخرج قالي خد انت دش هنا وانا هاخد دش في الحمام بتاع الرجاله شويه وانا باخد دش جه الولد اللي بيقف في الجيم وقالي ايه الكلام طولته اووى قولتله اه قالي ناكك فقولته انت مش كنت سامع الصوت قالي هو زبره كبير قولتله اه تخين اوى بس اقصر من زبرك قالي دخله كله قولتله اه ونزلهم فطيزى وكان عايز ينيك تاني وانا مستحملتش قالي طب يالا البس واخرج عشان نقفل الباب بتاع حمام الستات

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...