القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

متسلسلة مواقف من حياتي... حتى الجزء (4) 26/7/2018


المشاركات الموصى بها

مواقف من حياتي

الجزء الأول

انا فارس*ده اسمي وهمي طبعا* عندي 19 سنة انا هحكي قصتي علي مواقف غير متصلة يعني كل موقف لوحده انا سالب من زمان الموقف اللي هحكيه ده حصل من حوالي 3 سنين كنت مسافر وراجع من السفر راكب القطر المهم أانا بحب اتمشي في القطر لاني بحب اتفرج علي الناس واشوف اللي يعجبني وكدا المهم كنا بالليل والقطر شبه فاضي..ببص لقيت واحد واقف في القطر من اللي بيبعو في القطر هوصفهلكم*هو مش قصير ومش طويل بس هو اقصر مني لون بشرته قمحي فاتح وعنده شعر في صدره* جه اتكلم معايا رايح فين جاي منين وكدا وكان بيلعب في زوبره وهو بيكلمني فضلت باصص علي زوبره كان باين انه كبير من البنطلون وفجاءة لقيته زقني فالتواليت بتاع القطر وقفل الباب وزنقني ورا الباب بقوله بتعمل ايه وحاولت اقاوم طبعا لقيته مسك شفايفي ونزل فيها مص ولحس ويدخل لسانه في بوقي ويشفط لساني المهم فضل يبوس فيا حوالي 10 دقايق بصراحة لحد ما شفايفي ورمت واحمرت من كتر البؤس بعد كدا رجع بضهره للباب ونزلني علي ركبي وطلع زوبره بصراحة اول ما شوفت زوبره اتصدمت كان كبييير اوي وطويل وتخيين اول ما شوفته نزلت فيه مص ولحس فضلت امص فيه ودخلت نصه في بوقي وامص راسه وادخل لساني في خرم زوبره وفضلت امشي بلساني عليه من تحت ومن فوق ومن الجنب وبعدين قومني تاني وفضل يبوس فيا ولقيته فجاءة رفع التيشرت بتاعي وقطع حتة من الفانلة الداخلية بتاعي بعنف يهيج اوي بصراحة حبيت نظرات الشهوة والهيجان في عينه ومسك صدري فضل يلحس فيه ويعض ويلعب بلسانه في الحلمة ويشد فيها بسنانه وانا ماسك نفسي بالعافية عشان الفضيحة راح كرر نفس الموضوع في قردة بزي الشمال وبعدين لفني وزنقني فالباب نزلي البنطلون وقعد يقفش في طيزي ويلعب فيها بصباعه وبعدين بل بتاعه وفضل يحركه علي خرم طيزي ويلعب فيه قولتله دخله قالي ادخل ايه قلتله دخل زوبرك في طيزي *بنرفزة وهيجان فظيع * راح مدخله وفضل يرزع وشغال فحت وردم في طيزي وانا كاتم صريخي بالعافية وعمال ينيك فيا حوالي تلت ساعة بنفس الوضع

وقالي عايزهم فين قلتله هاتهم برة مش هينفع جوا طلع وجبهم علي طيزي وبعدين القطر وقف ونزلت منه وانا معرفش عنه اي حاجة لا اسمه ولا منين ولا رقمه ....

وبصراحة كنت من افضل المرات اللي اتنكت فيها واتمني اقابله تاني ...

مواقف من حياتي 2

في يوم من الايام قاعد علي النت زهقان كالعادة ف لقيت حد بيكلمني وبيتعرف عليا عالفيسبوك رديت عليه واتكلمنا ودار الحوار كالآتي

هو: ممكن نتعرف

انا:اتفضل

هو:معاك حسين 28 سنة من *****

انا:فارس 16 سنة*ده وقت ما اتكلمنا* من نفس البلد

هو:انا موجب وانت

انا:سالب

هو:مارست قبل كدا وامتا اخر مرة ومع مين

انا:مارست 3 مرات بس..من حوالي شهر اخر مرة..مع واحد اتعرفت عليه عالفيسبوك برضه

حسين لما طلبت صورته رفض يبعتلي صورته وانا كمان رفضت زيه ابعت الصورة ف اكتفينا بارسال صور اجسامنا وبعتلي صورة زوبره وانا بعتله صورة طيزي..فضلنا نتكلم عالفيس حوالي شهرين مثلا وبعدين اتفقنا نتقابل روحت عالمكان المطلوب في الشارع وقابلته قعدنا علي كراسي من اللي بتبقي في الشارع دي وكدا فضلنا نتكلم ونتعرف اكتر قالي تحب نروح البيت قلتله اوكي يلا بينا..ركبنا وروحنا الشقة اول ما دخلنا قعدت فالصالة وبعدين طلبت منه ادخل التواليت ف دخلت اخدت شاور ونضفت نفسي بالميه من تحت انا اصلا كنت شايل الشعر وواخد شاور قبل ما انزل ف اخدت شاور تاني لان كنا وقتها في اغسطس في عز الحر المهم طلعت له وانا لابس بوكسر بس وهو كان لابس بوكسر بس قعدت جمبه وفضل يحسس علي فخادي ويقفش فيهم جامد وبعدين شدني عليه ونزل فيا بوس فضلنا تبوس بعض بيهسترية فظيعة كانه اول مرة يشوف شفايف ف انا هجت اوي وطيزي بقت تقفل وتفتح وبعدين دخلنا اوضة النوم كان في سرير وكان في مرتبه علي الارض هو نام علي المرتبه علي ضهره وانا نزلت علي ايدي ورجلي ورحت ناحية زوبره لعبت فيه بلساني من فوق البوكسر ونزلت ابوسه من عالبوكسر والحسه وبعدين قلعته البوكسر ومسكت زوبره بايدي اتامله مكنش صغير ولا كبير كان وسط وكان رفيع من قدام وتخيين من ورا بس راسه مفلطحة وكبيرةة كان حشوم نزلت عليه امص فيه وادخله كله في زوري وابوس راسه والحسه من كل حتة فيه هو هاج راح مثبت راسي وفضل ينيك في بوقي كانه خرم طيز وكان بيحشره للاخر كان ناقص يحط البيوض كمان لحد ما عيني دمعت وحسيت اني اتخنقت سبني خدت نفسي وبعدين كملت مص براحة ونزلت علي بيوضه واخدت كل بيضة لوحدها الحس وامص واخد كدا من تحت من اول البيوض لحد الراس الحس في زوبره راح قايم ونيمني في وضع الكلبة*الدوج ستايل* ومسك طيزي يضربني عليها لحد ما احمرت وبل صباعه ودخل صباعه في طيزي وبعدين دخل التاني والتالت وراح مطلع صوابعه وهو بيقول احا كل دي طيزي*اصل انا طيزي كبيرة*وعمال يشخر وهو بيلحس ودخل لسانه فى خرمي ويتف علي خرمي وراح قايم واقف ورايا ورجل جمب ايدي والرجل التانية ساند عليها ودخلت زوبره مرة واحدة صوت جامد حسيت ان الناس سمعت صريخي قالي صوت يا علق محدش هيسمعك العمارة فاضية قعد ينيك فيا في الوضع ده حوالي ربع ساعة وهو بيرزع في طيزي وبيوضه بتخبط في بيوضي من تحت وبعدين غيرنا الوضع ونيمني علي جنبي ونام ورايا ورفع رجلي بايده ودخل فيا من ورا ينيك ويرزع ويخبط وانا خلاص مش قادر فضلت اقوله هاتهم بقا وارحمني قالي لسه شوية يا خول وبعدين قلتله هاتهم تعبت قالي عايزهم فين قلتله هاتهم في طيزي راح قلبني علي بطني وجبهم جوايا اترعشت وحسيت بسخونية اللبن في طيزي قلتله متقومش سيب زوبرك في طيزي نام عليا فضل نايم عليا لحد ما بتاعه نام في طيزي واتسلت لوحده بعدين قمنا دخلنا الحمام انا نزلت اللبن وهو واقف فالبانيو خلصت وقمت وقفت معاه فالبانيو فضلت اليفه من فوق قدام ورا وفضلت ادعكله في زوبره واخدنا شاور وطلعنا قعدنا علي الارض علي المرتبة ولع سيجارة وانا نمت في حضنه وراسي علي صدره وايدي بتلعب في شعر صدره وهو بيشرب السيجارة بايد وبالايد التانية بيقفش في صدري وانا بس بقا كفاية قالي كفاية ايه هو انا لسه عملت حاجة وراح ماسك راسي ومنزلها علي زوبره فضلت امص تاني لحد ما بتاعه وقف في بوقي*احساس حلو اوي والزوبر نايم واول ما يقف يقف في بوقي* مصيت له زوبره ولحستله بيوضه راح قلبني علي ضهري ورفع رجليا علي كتفه وبل خرمي وراح راشق زوبره في طيزي وفضل ينيك فيا وانا بشده عليا ورجليا حوالين وسطه وهو نزل علي شفايفي يرضع منها وهو بينيك فيا قلتله خلينا نغير الوضع غيرنا الوضع نام علي ضهره وانا نمت عليه ووشي ليه فضلت اطلع وانزل علي زوبره وعمال اوحوح وهو يشخر يقول اكتر يلا يا شرموط وانا عمال ارقص علي زوبره واحرك طيزي بحركة حلزونية كدا لحد ما قالي عايز فين قلتله هاتهم علي بزازي رحت قايم نايم علي ضهري وهو نايم عليا وجبهم علي بزازي وانا فضلت العب في بتاعي لحد ما جبتهم علي بطني وكدا هو جبمهم للمرة التانية دخلنا اخدنا شاور ونضفنا نفسنا وطلعنا جيت البس قالي رايح فين قلتله كفاية بجد انا تعبت قالي بس انا لسه مشبعتش منك قلتله مرة تانية احنا سوا علي طول وانا ارتحتلك قالي وانا كمان بس تعالي نعمل اخر واحد قلتله طيب سبت هدومي ودخلنا فضل يبوس فيا عشان يرجعني للمود تاني وينزل بلسانه علي رقبتي وينفخ في ودني قلتله ارضعلي في صدري قالي بس كدا وراح نازل علي بزازي كانه اول مرة يشوف لحمة وفضل يدعك ويمص في بزازي ويعض الحلمة بلسانه ويحرك لسانه عليها لحد ما قلتله يلا بقا نكني راح منيمني على بطني ونام فوقي وفضل يرزع فيا وينيك فيا لحد ما استويت وطيزي ورمت من كتر النيك وانا بصوت وبوحوح لاني خلاص تعبت ومبقتش قادر لقيته بيقولي هجيب قلتله هات علي طيزي من برا غرقلي طيزي نزلهم برا قومنا اتشطفنا وخلصنا ولبسنا وبنفتح الباب قلتله استني قالي ايه روحت نازل علي شفايفه وفضلت ابوس فيه قالي مانت كنت عايز تروح قلتله هشش راح قافل الباب وزنقني ورا الباب ونزلنا هدومنا لتحت كدا وراح مدخله فيا بس المرة علي الواقف وانا طالع بجسمي لقدام قعد يرزع وينيك ويفحت فيا لحد ماجبهم في طيزي ودخلت الحمام غسلت وليست وروحنا

دخلت البيت جسمي وجعني مش قادر خالص وطيزي بقت واسعة من كتير النيك نمت محستش بنفسي غير تاني يوم وانا بهدومي

ودي كانت قصتي مع حسين*وده مش اسمه* ...

وكان ليا مرة تانية مع حسين كدا بس كان سوفت بس ..

وبعد كدا مشفتوش تاني لانه سافر برة مصر ......

مواقف من حياتي 3

انا فارس 20 سنة..وزني 80 طولي 175 نوعي سالب

انهارده هحكي لكم موقف جديد من مواقفي اللي بتحصلي

كنت ماشي في الشارع لابس بنطلون احمر وتيشرت ابيض وشوز ابيض وعامل شعري ومظبط نفسي كنت موزة في اليوم ده من الاخر

واذا فجاءة الاقي واحد بيصفر لي بصيت ورايا لقيته بيشاور سبته وكملت طريقي عادي لقيته مصمم علي كدا والمشكلة ان كان معاه واحد صحبه وصحبه اصلا مكنش واخد باله المهم نفضت له في الوقت دخلت سنترال عشان اشحن لقيته داخل ورايا استغربت جدا من جراءته وسبلي ورقة فيها رقم موبيله وانا اخدته دي الطريقة اللي اتعرفت بيها علي حماده صاحب الموقف ده

اتعرفت عليه في 2014 *للي بيسال بيصفر ازاي فالشارع كنا في شارع جانبي وكان شبه فاضي مفيهوش غير انا وهو وصحبه الاهل*

اسف علي المقدمة الطويلة بس بحكي الطريقة اللي اتعرفت عليه فيها

في مرة من المرات كنت مع حماده في شقته كان عامل زي الطور اول مرة اشوفه كدا لقيته اول ما دخل مسك شفايفي بوس ودعك ويدخل لسانه في بوقي ويمص شفايفي من تحت ومن فوق المهم انه مسبش شفايفي يعني غير اما ورمها قلتله طب استنا هقلع قالي انا هقلعك يا لبوة وفعلا بدا يقلعني ويبعبصني وهو بيقلعني وانا اقوله لا ياحماده بمحن اوي المهم رماني علي السرير ونزل علي رقبتي وفضل يبوس فيها ويعملي love bite وانا اقوله بلاش بلاش وهو مصمم وانا بصراحة سيحت عالاخر لاني دي اكتر حتة بتسيحني مسك ودني وهراها بوس ونفخ وانا خلاص كنت هموت وبعدين نزل علي اكتر حاجة بيحبها فيا بزازي *ديما كان يقولي انا ناقص نمو رضعيني يا لبوة * اقوله عندكم اهم ارضع انت يمسك كل بز لوحده يفشخ فيه مص ولحس وتقفيش وانا خلاص جبت اخري ويلعب عالحلمة بلسانه ويشدها جامد بايده وانا اصوت راح رزعني بالقلم علي وشي قالي اخرصي يا هايجة هنتفضح قلتله مش قادرة ياحمادة ساب صدري ونزل علي بطني ودي من اكتر الاماكن اللي بتهيجني وتسيحني بعد رقبتي ونزل مص وبوس ولعب بلسانه وبعدين قام وعدلني عالسرير خلي رقبتي ناحية الارض ورجلي ناحية الحيطة ورشق زوبره في بقي ونزل دق في زوري كانه كس ويدخل ويطلع وانا خلاص مش قادرة نفسي اتقطع وبعدين قام وقعد علي كرسي الانتريه نزلت بين رجله كملت مص في زوبره وبيوضه وراس زوبره الحس وامص والحس زوبره من الجنب لحد ما قام مفلقسني عالارض وبعدين نزل لحس في خرمي وبعبصة وانا كنت خلاص جبت اخري تقرييا هو كان بيعذبني قلتله كفاية بقا دخله قالي ادخل ايه قلتله زوبرك قالي فين قلتله في طيزي يلا بقا زي ما يكون ما صدق راح داهن زوبره كريم ودهن خرم طيزي وراح رازع بتاعه فيا وانا في وضع الكلبة وشغال داخل طالع داخل طالع وانا ازووم وبوحوح اقوله اه اح اح مش قادرة براحة ياحمادة اهدي عليا وهو ولا سال فيا فضلنا كدا يجي 10 د راح قايم ونايم علي ضهره عالسرير ونصف عالسرير ونصه عالارض عشان يبقي هو المتحكم فضل يرزع فيا وينيك فيا لحد ما استويت وطيزي ورمت وانا كنت خلاص جبت اخري منه ومن زوبره وبعدين غير الوضع وروحنا علي كنبة الانتريه فالصالة ووقفت عليها برجلي زي وضع الكلبة وهو ورايا نازل فشخ في كسي وانا خلاص مش قادرة وكنت بعيط من الوجع وهو عمال يشتمني يلا يا شرموطة خدي في كسك يالبوة قعرك حلوة اوي يا متناكة وانا سيحت من كلامه راح منيمي عالارض علي بطني ورشق زوبره فيا وعمال ينيك ويكارك في طيزي وانا اقوله جامد ادي جامد كنت وصلت لمرحلة الهيجان ونسيت الوجع وهو يفشخ فيا حبيت استفزه قلتله انت مش راجل انت خول انت مبتعرفش تنيك انا بتاعك صغير *مع العلم بتاعه كبيرة جدا وتخين حوالي 21 سم * راح قلبني علي ضهري ورفع رجلي علي كتفه ونزل فيا دق ونيك وعمال يرزع ويضرب علي وشي ويشد بزازي ويقولي انا هوريكي يالبوة انا هتوبك واعرفك النيك علي حق لحد ما لقيته ييسرع عرفت انه خلاص وصل لمرحلة الهيجان الاخير وهيجبهم قالي عايزاهم فين قلتله في طيزي اروي طيزي طيزي محتاجة لبنك جبهم في طيزي وانا اوحوح قلتله سخنين اوي اح اوف اح يخربيتك بهدلتني راح قايم ومديني زوبره مسحته وبعدين مصيته وروقت عليه ودخلنا اخدنا شاور وانا نايمة عليه في البانيوه وعمالين نبوس في بعض

ودي كان موقف من مواقفي عموما واحلي موقف ومرة قضيتها مع حمادة ....

لو عجبتكم ادعموني عشان اكمل ...

لو في اي تعليق ياريت عرفوني عشان اعدل من مستوايا...

الجزء الرابع

في يوم 5/7/2018 كنت قاعد فاضي ف دخلت اتعرف ع حد عالفيس

انا:هاي...ممكن نتعرف

هو:سمير 45 سنة من ****** وانت

انا:فارس *اسم وهمي* 21 من *****

هو:نوعك

اتا:سالب وانت

هو:موجب

اتعرفنا واتكلمنا وبعذين طلع ساكن قريب مني جدا

ولاني كنت بشوفه ديما في البلد اللي انا ساكن فيها ف انا عارف انه حد محترم وكويس

وصف لي البيت روحت له وأول م قعدت قالي تشرب ايه جبلي عصير وكان حد محترم جدا ف الكلام دردشنا وعمل دبوس حشيش ف قالي تشرب قلتله لا المهم من هنا ل هنا شربت وكله تمام واتكلمنا ودخلنا أخذنا شاور قلعني هدومي حتة حتة وبعدين دخلنا نزلنا تحت الميه بوس ودعك وزفلطة واحضان ومصيت له بتاعه من فوق ل تحت وشفطت البيوض لاني بحب البيوض اوي وبعدين قومني ورفع رجلي ع طرف البانيو والرجل التانية ع الحمام ونزل بين فخادي ياكل في خرمي ويتف ويشخر ويلحس وانا شغال اهات ومنيكة مكنتش قادر خااااالص وهو عمال يلهط في خرمي ويدخل لسانه جوا وقام وقف ورايا وراح راشق زبره في خرمي وفي ثانية حط ايده على بوقي وفضل يحشر ويكارك وانا اصوت وهو يكتم في بوقي وجه جمب ودني وراح شخر ويلحس وينفخ فيها وراح حضني جامد ولقيت نافورة لبن ضربت في خرمي وانا فضلت اطلع آهات وفضلنا تحت الدش واستحمينا وخرجنا *انتو عارفين ان اول مرة فالسرير بتاخد حوالي 10 د هارد طبيعي لأن الدكر ميبقاش واخد حاجة* خرجنا كملنا العصير ولقيته رماني عالسرير نزل فيا بوس وتحسيس وتقفيش في بزازي الكبيرة ويلحس فيها ويعض ويلسوعهم ومسك ايدي ورفعها ونزل تحت باطي يلحس ويعض ومسك جسمي كله لحس وَعض ومص وانا بفرفر من الوجع وبصوت وشغال آهات لدرجة اني جبت ع نفسي من غير م امسك بتاعي

المهم نام ع ضهره ونزلت مص في زبره من فوق ل تحت وامص البيوض واخد كل واحدة لوحدها في بوقي وأمصها جامد والحس جسمه ورقبته وامص حلماته انا بحب مص الزبر جدا *بس يكون نضيف من ناحية كل شيء*

راح قالبني في وضع الكلبة وفضل ينيك في خرمي بلسانه وقعد يلحس ويشخر وينفخ وانا خلاص هموت وراح واقف ورايا ومدخل زوبره في وضع الكلبة اللي انا بعشقه وفضل ينيك في خرمي وهو ماسك ايدي ورا ضهري وانا عمال اصوت واعض فالمخده وهو يقول يالبوة ياشرموطة يامتناكة وانا استفز واقوله انت خول انت مبتعرفش تنيك انت مش بتعرف تعمل حاجة وهو ينيك اكتر وراح قالبني على ضهري ورفع رجلي وفضل يرقع وانا اصوت وفضل ينيك كتير ويشخر وانا اشخر وقام منيمني على جمبي وهو ورايا وفضل ينيك جامد بيقولي عايزهم فين قلتله ع بزازي راح مطلعه وقام قعد عليا ونطر لبنه ع بزازي و ورقبتي وبعدين قمت غسلت واستحميت رجعت لقيته نام نمت في حضنه لحد الصبح وحصلت مفاجأة بعد كدا لما صحينا م النوم

هحكيلكم عليها مرة تانية

المرة الجاية هحكي على قصتي مع سيف وآزاي فشخني وخلاني اجيب دم جامد

انا غايب من زمان بس مش لاقي تفاعل ولا تشجيع مع اني قصصي كلها حقيقة ومش خيال أو تأليف ارجو الاهتمام والتشجيع

واللي حابب يتعرف الخاص موجود

بس ياريت نحترم نفسنا انا سالب فقط ومليش في الدياثة واللي هيكلمني في كدا هيتهزق

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...