القفز إلى المحتوى
منتديات حلمات

لما بنت صاحبة مامتي اغتصبتني...متسلسلة...حتى الجزء الثاني


المشاركات الموصى بها

لما بنت صاحبة مامتي اغتصبتني

الجزء الأول

في يوم من الايام واحدة صاحبه ماما كانت جاية تزورنا في البيت و كان معاها بنتها ..

و بنتها دي كانت تخينة شوية يعني 120 كيلو كدا متجيش جمبي حاجه يعني ..

المهم جه اليوم اللي هيزورونا فيه بس ماما ماكنتش قيلالي ان في حد هيزورنا وانا بطبيعتي بقعد في البيت مش لابس حاجه غير أندر حريمي و ماما نفس الكلام دايما انا و هي بنبقا عيريانين ملط و دايما بنهزر مع بعض و احنا عريانين كدا ..

انا اضربها على طيازها هي تبعبصني اصل انا و ماما صحاب اوي و ماما اصلا شرموطة زيي بتحب تتناك و كمان بتحب السحاق ف كتير انا و هي بنمارس مع بعض ..

المهم الباب خبط فقولت اشوف مين ففتحت الباب لاقيت طنت و بنتها واقفين ..

فقولتلهم : انتوا مين ؟

فطنت قالتلي : انا طنت مروة صاحبه ماما و دي بنتي رانيا ..

فماما قالتلي : مين على الباب يا زوزو ؟

قولتلها : دي طنت مروة و بنتها يا ماما ..

فقالتلي : طيب دخلهم يا حبيبي ..

فقولتلهم : اتفضلوا ..

فدخلوا و شافوني و انا عريان ملط قدامهم كدا فطنت ضحكت ..

و قالتلي / انت اكيد زوزو مش كدا ؟

قولتلها : اه يا طنط .

كل ده ..و رانيا مشالتش عينيها من عليا و فصلت كل جزء في جسمي ..

فقولتلهم : استأذنكم ألبس حاجه و اجيلكو على طول ..

فرانيا و هي بتعض على شفايفها

قالتلي : ليه ما انت كويس كدا ..

ضحكت ..

و قولتلها لأ عيب مينفعش..

لاقيت ماما خرجت من قوضة النوم و لابسة قميص نوم شفاف و كل جسمها باين من تحته و راحت مسلمة على طنت مروة و بنتها دي ..

و قالتلهم : انا كنت سمعاكوا بتتكلموا مع زوزو كنتوا بتقولوا ايه ؟؟

فرانيا قالتلها : شوفي ابنك يا طنط عايز يدخل يلبس حاجه و مكسوف مننا ..

فماما قالتلها : معلش يا رانيا اصل انا و زوزو بنحب نقعد على راحتنا في البيت ..فجأة و صدفة انكوا جيتوا و هو لابس الأندر ده ..

فرانيا قالتلها : يا طنط دي احلى صدفة ..

و راحت باصة على فخادي و عضت على شفايفها فكلهم ضحكوا ..

و طنط مروة قالتلي : اقعد يا زوزو متتكسفش ..

فقعدت جمب رانيا هي كانت واخدة نص الكنبة جيت انا اقعد جمبها كنا مزنوقين أوي في بعض وهي كانت لابسة مني چيب لحد نص فخادها كدا و انا كنت جمبها مش لابس حاجه غير أندر حريمي و كل جسمي عريان قدامها تخيلوا بقا 193 كيلو لحم ابيض عريان ملط قدامها !!

مكانتش عارفه تشيل عينيها من عليا شويا تبص على بزازي و شويا على كرشي و انا كنت مكسوف اوي بس كنت طاير من الفرحة أن بنت زي دي هيجانة عليا ..

المهم لاقيتها مركزة في فخادي ..

و قالتلي : ياه يا زوزو احنا الاتنين فخادنا شبه بعض اوي مافيهمش ولا شعرة ..

ضحكت و عضيت على شفايفي ..

و قولتلها : اه منا بحب اهتم بنفسي اوي ..

راحت باصة على طيازي من ورا و هي قاعدة جمبي و انا كنت لابس أندر فتلة ..

فطيازي كلها باينة منه ..

فقالتلي : اه ماهو باين عليها ..

فضحكت و عضيت على شفايفي ..

و قولتلها : هي ايه دي اللي باين عليها؟

قالتلي : الكنبة يا زوزو واضح انكوا بتهتموا بالكنبة اوي عشان كدا شيلاني انا و انت ..

فانا اتكسفت اوي و جيت اقوم من جنبها ..

فقالتلي : ايه رايح فين ؟

قولتلها : هقوم اعملكوا حاجه تشربوها بس و اجي على طول ...

فقالتلي : يا زوزو ماتتعبش نفسك ..

قولتلها : مافيش تعب ولا حاجه ..

المهم اول ما قومت فضلت مركزة مع طيازي و طبعا انا عريان ملط فطيازي مبطلتش هز ..

المهم قولت لطنط : تحبي تشربي ايه ؟

قالتلي : اي حاجه ساقعة يا حبيبي ..

قولتلها : من عينيا يا طنط ..

و بعدين رانيا سألتها : تحبي تشربي ايه ؟

راحت باصة على فخادي ..

و قالتلي : لبن ..

و هي بتغمزلي ..

قولتلها : نعم؟

قالتلي : مالك يا زوزو ..عايزة اشرب لبن ..

فابتسمت ..

و قولتلها : حاضر ..

فلفيت و انا طاير من الفرحة أن جسمي مخلي بنت مش قاعدة على بعضها كدا و ابتديت امشي المطبخ و انا قاصد اتقصع في مشيتي و اهز في طيازي اكتر ما هي بتتهز ..

المهم عملتلهم حاجه يشربوها و طلعت اقدملهم الحاجة ..كانوا قاعدين بيتكلموا مع بعض ..

فقولتلهم : ها بتتكلموا في ايه ؟

فماما قالتلي : احنا اتفقنا أننا هنسافر اسكندريه سوا..طنط مروة عندها شالية بحمام سباحة داخلي هناك فاهو نروح نغير جو و نبقى على راحتنا ايه رأيك ؟

قولتلها : موافق يا مامي ..

فطنط قالتلي : خلاص معادنا الاسبوع اللي جاي ؟

فماما قالتلها : و انا موافقة ..

المهم شربوا الحاجات اللي عملتهلهم و جم يمشوا فطنط جت تسلم عليا ..

(اه نسيت اقولكوا طنت مروة دي عبار عن لحم ابيض متحرك زيي انا و ماما كدا بس وزنها حوالي 230 كيلوا كدا اصل ماما كل صاحبها كدا مبتحبش تصاحب واحدة رفيعة لأن كل صحاب ماما بتمارس معاهم السحاق و ماما مبتحبش تمارس مع واحدة رفيعة)

المهم جت تسلم عليا فراحت حضناني و باستني في خدي ..

و قالتلي : نشوفك يوم الخميس اللي جي يا زوزو ..

و راحت ضرباني على طيازي العريانة فعملت صوت عالي اوي راحت رانيا ضحكت ..

و قالتلي : مش قولتلك لبن يا زوزو ..

ضحكت ..

و قولتلها : باي باي يا رانيا ..

قالتلي : باي باي ..

و مشيو و ماما طبعا اهتمت بيا خلال الإسبوع ده كله و انا كمان اهتميت بيها كنا بنعمل سويت لبعض و نزلنا اشترينا مايوهات بكيني سوا كنت حاسس ان ماما بتجهزني ليوم دخلتي بس كنت مبسوط ..

المهم جه يوم الخميس اللي هنسافر فيه و طنط و رانيا كانوا مستنينا تحت البيت نزلنا انا و ماما و كنا لابسين هوت شورتس بس ماما من فوق كانت لابسة بادي بحملات و انا كنت لابس تيشيرت استريتش كات كانت بارزة كل مفاتني بزازي و كرشي و جنابي كل حاجه ..

المهم نزلنا لاقينا طنت و رانيا برضو متقمين مع بعض كل واحدة لابسة فستان خروج اللي هو الخفيف ده بس تلاتربع بزازهم برة و الفستان يادوب مغطي طيازهم المهم ركبنا و ماما ركبت جمب طنط قدام و انا ركبت مع رانيا ورا و طبعا كعادة اي تيشيرت استريتش بلبسه لازم يترفع من ورا لما اقعد ف كنت قاعد جمب رانيا تقريبا نص ضهري باين و طبعا هي كانت كل شوية تبص عليا و على فخادي اللي هتفرتك الهوت شورت اللي انا لابسة ..

و هي بتبص على فخادي

قالتلي : الهوت شورت هياكل من فخادك حتة يا زوزو ..

ضحكت ..

و قولتلها عجبك؟ شكلي حلو في الهوت شورت و التيشيرت الاستريتش ؟

قالتي : بصراحة الهوت شورت حلو اوي ياريت متلبسش حاجه غيره بعد كدا أما التيشيرت ف هي معرية نص ضهرك اصلا انا شايفه انك تقلعها أحسن ..

(اصل هي كانت بتحب تبص على بزازي اوي ف بتقولي كدا عشان تشوفهم)

قولتلها : يا رورو متستعجليش لما نوصل هقلع كل حاجه ..

قالتلي : و هي بتغمزلي بجد كل حاجه؟

قولتلها : اه كل حاجه بس هسيب المايوه بس ...

فقالتلي : اه منا كمان هبقا بالمايوه بس ..

المهم وصلنا الشاليه بتاع طنط و طبعا أوزان زي اللي في العربيه دي بيتحروا بسرعة فاول حاجه عملناها احنا الأربعة أننا قررنا أننا هننزل البسين ..

فماما اول واحدة قلعت هي و طنط كانو لابسين بكيني تو بيسيس و طبعا لحمهم كلوا برة البيكيني و كانوا بيهزروا مع بعض بالإيد ...

و طنط تبعبص ماما و ماما تضربها على طيازها لحد ما نزلوا البسين مسكوا بعض بوس و يحبرشوا لبعض في كساسهم

المهم كنت قاعد على الشازلونج و رانيا قاعدة على الشازلونج اللي جمبي ..

فقالتلي : ايه يا زوزو مش هننزل الماية احنا كمان ولا ده ماما و طنط مقطعين الدنيا ..

فقولتلها : لأ هننزل يا رورو ؟

قالتلي : طب يلا اقلع ؟

فقولتلها : و انتي مش هتقلعي؟

قالتلي : هقلع بس اقلع انت الأول ..

قولتلها : طب ما نقلع سوا؟

قالتلي :ماشي ..

و فعلا قلعت الفستان اللي كانت لابساه و كانت لابسة تحتيه البيكيني على طول كانت لابسة بيكيني فتله ..

المهم قلعت انا التيشيرت لاقيتها مركزة في بزازي اوي فقلعت الشورت و كنت انا كمان لابس بكيني فتله بس طبعا كنت لابس الأندر من غير السونتيان و برضو رانيا فضلت مركزة في بزازي ف روحت حاطيت ايدي على حلماتي و انا بضحك ..

و بقولها : مالك مركزة فيهم كدا ليه ؟

قالتلي : اصلهم حلوين اوي ..

قولتلها : ياسلام ما انت عندك بزاز ..

قالتلي : أيوة بس اول مرة اشوف بزاز ولد بالحلاوة و الكبر ده كله ..

قولتلها : على فكرة أنا بتكسف من الكلام ده ..

قالتلي : بجد؟ بتتكسف؟

و راحت شدالي الفتلة اللي في الأندر فالأندر وقع و بقيت عريان ملط فشهقت ..

و قولتلها : على فكرة انتي سافلة ..

قالتلي : و انت وتكة و جسمك كله لحم لازم يتلعب فيه ..

فضحكت ..

و قولتلها : يا رورو لمي نفسك بقا ..

و هي بتضحك..

قالتلي : و لو ملمتش نفسي هتعمل ايه؟

قولتلها : هعمل كدا ؟

و روحت شاددلها انا كمان فتلة الأندر فبقت عريانة من تحت ..

قالتلي : انت كدا بتهددني يعني؟ انا اصلا كنت هقلعهم ..

و راحت قالعة السونتيان ..

و قالتلي : كدا احنا متعادلين صح؟

قولتلها : اه ..

راحت ضرباني على طيازي جامد ..و انا بضحك..

قولتلها : أححح يا رورو براحة إيدك بتوجعلي طيازي....

الجزء الثاني

راحت ضرباني على طيازي جامد و انا بضحك قولتلها و انا بضحك أححح يا رورو براحة إيدك بتوجعلي طيازي راحت ضرباني تاني على طيازي بس اقوى من الأول ف انا صوت زي الشرموطة و جريت قدامها و انا بتقصع و عريان ملط و بهز ف لحمي كله لاقيتها بتجري ورايا و عمالة تضربني على طيازي و انا بجري و انا بضحك و بتمايص بصوت عالي من تحرشتها لجسمي كل ده و هي بتجري ورايا حوالين البسين و طنت و ماما بيتفرجو علينا و بيضحكوا ف بصيت لطنت مروة و قولتلها يا طنت حوشي بنتك عمالة تعملي حاجات عيب و روحت باصص لرانيا و انا بعض على شفايفي ف رانيا قالتلها بصي يا ماما اهو هو اللي بيتلبون عليا اعملوا ايه ف طنت قالتلي بصراحة يا زوزو هي عندها حق انت جسمك ملبن و لازم يتلعب فيه ف رانيا قالتلي شوفت بقا ؟ مجيبتش حاجه من عندي ف سيبني ألعب فيك ف بصيتلها و ابتسمت و قولتلها هتلعبي فيا ازاي يعني قالتلي عايز تعرف ازاي روحت عاضض على شفايفي و قولتلها اه وريني ف قالتلي طب لف و اديني طيزك و وطي ف قولتلها* ليه هتعملي ايه طيب؟ قالتلي هوريك هلعب فيك ازاي ف قولتلها طيب العبي فيا بس براحة قالتلي متخافش هلعب فيك براحة قولتلها لأ مش واثق فيكي ف هي راحت مسكاني من وسطي و لفتني و قالتلي وطي يلا (بصراحة أنا بحب اوي عنف الستات ده و كنت هيجان اوي) ف وطيت راحت مدخلة صوبعها في طيزي لاقيت خرمي واسع اوي راحت مدخلة صوبعها التاني لاقيته برضو واسع راحت مدخلة التالت لاقيته لسة واسع ف اخر ما زهقت راحت مطلعة صوابعها و دخلت ايديها كلها في خرم طيازي ف شهقت و قولتلها أووووف مش قولتلك براحة يا رورو قالتلي احا براحة ايه دانت خرم طيزك اكبر من خرم طيزي دا انت شايل ازبار حصنة في طيازك مش رجالة انا كلمة ازبار حصنة دي هيجتني اوييي قولتلها ياريت الاقي زبر راجل قد زبر الحصان يفرتك طيازي المليانة لحم دي و روحت ضارب على طيازي براحة راحت هي رقعاني واحدة على طيازي خلتها تترجرج زي الچلي ف قالتلي يخربيت شرمطتك يا زوزو انت لو راجل شافك كدا مش هيسيبك الا لما يهريك نيك قولتلها و**** يا حبيبتي انا ياما رجالة ناكوني لحد ما وصلت لمرحلة أن الستات نفسها بتنيكني زيك كدا دلوقتي قالتلي ماهو جسمك ده يهيج الحجر مش الستات بس (كل ده و هي غارزة أيدها جوة طيازي) قالتلي يلا نام على الشازلونج و اديني طيزك ف فعلا نمت على الشازلونج و قرفصت و صدرتلها طيازي ف ابتديت تلحس خرم طيزي و انا اتأوه من ال نشوة اللي انا فيها لحد ما سخنت اوي و بقيت اقولها كفاية بقا نكيني يلااااا افشخي طيزي نيك يلا مش قادرة خلاص هموت بعد ما قولتلها كدا راحت هي مدخلة أيدها كلها جوة طيازي حسيت ان أيدها لمست بطني من جوة روحت مصوت صويتة ولا كأني أجدعها شرموطة سمعت اسكندريه كلها ف ماما اتخضت قالتلها في ايه يا رانيا ف رانيا قالتلها لأ يا طنت زوزو بيحب يتشرمط بس ف انا روحت قايل لماما متقلقيش يا ماما انا بس بتناك احلى نيكة اتناكتها طول حياتي ف ماما قالتلي طيب انچوي يا بطتي بعدها رانيا جابت زيت و راحت داهنة بيه ايدها كلها و قالتلي بص بقا انت هتنام على ضهرك و تفتحلي رجلك و سيب الباقي عليا ف فعلا نمت على ضهري و فتحتلها رجلي راحت مدخلة أيدها في طيزي تاني بس المرادي أيدها اتزفلطت بفعل الزيت و مسكت زبي الصغير قعدت تنيكني بايدها من تحت و تلعبلي في زبي من فوق و انا كنت هموت من الهيجان خلاص بس هي مسابتنيش قعدت تنيكني شويه و تقفش في بزازي شوية و كل ده و هي بتلعب فى زبي لحد ما صوت و قولتلها خلااااص مش قااادرةة قالتلي مش قادرة على ايه يا لبوة قولتلها مش قادرة اتناك تاني كفاية راحت مسرعة اللعب في زبي لحد ما حلبتني قولتلها أوووف يخربيتك يا رورو كنت هموت في ايدك قالتلي بعد الشر عليكي يا وزتي و راحت بيساني في شفايفي و عملتلي لاڤ بايت على بزي....

رابط للتعليق
شارك على مواقع أخرى

إنشاء حساب أو تسجيل الدخول للتعليق

تحتاج إلى أن تكون عضوا لترك تعليق

إنشاء حساب

اشترك للحصول على حساب جديد في مجتمعنا. إنه سهل!

تسجيل حساب جديد

تسجيل الدخول

هل لديك حساب بالفعل؟ سجل الدخول هنا.

تسجيل الدخول الآن
  • المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع   0 أعضاء

    • لا يوجد مستخدمين مسجلين يشاهدون هذه الصفحة.
×
×
  • انشاء جديد...